Με το λανσάρισμα της 2 Active Tourer, οι Βαυαροί στοχεύουν σε καινούρια κοινά
Μια προσθιοκίνητη BMW με σχεδίαση που ρέπει προς MPV; Κάποτε, κάτι τέτοιο θα φάνταζε απίστευτο, όχι μόνο σε όλους τους γνώστες της αυτοκίνησης, αλλά ακόμα και στους ίδιους τους ιθύνοντες της βαυαρικής φίρμας. Οι καιροί όμως αλλάζουν και με αυτό το τόλμημα, η BMW πιστεύει ότι θα προσελκύσει και νέους πελάτες.
Η BMW Σειρά 2 Active Tourer πρόκειται να λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά στις 27 Σεπτεμβρίου 2014. Τι μπορεί να περιμένει η φίρμα από αυτό; «Η θετική ανταπόκριση στη Σειρά 2 Active Tourer μας δίνει την πεποίθηση ότι το νέο όχημα θα γίνει μεγάλη επιτυχία» δήλωσε ο Harald Kröger, μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος παραγωγής κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου μοντέλου στο Σόλντεν της Αυστρίας.
Κύριες αγορές για τη Σειρά 2 Active Tourer θα είναι η Ευρώπη και η Κίνα. Η Ευρώπη αναμένεται να συγκεντρώσει το 40% των πωλήσεων και η Κίνα γύρω στο 15%. «Εκτός από την εκπληκτική ευελιξία που είναι μοναδική για όχημα της κατηγορίας, οι πελάτες θα εκτιμήσουν την υπερυψωμένη θέση των καθισμάτων και το ευρύχωρο εσωτερικό όπως επίσης και τις συμπαγείς διαστάσεις, τη λειτουργικότητα και την άνεση», δήλωσε ο Kröger.
Ζήτηση
«Η ζήτηση για premium αυτοκίνητα στη μικρή κατηγορία εξελίσσεται πολλά υποσχόμενη» συνέχισε ο Kröger. Με το MINI και τις BMW Σειρές 1 και 2, το BMW Group ήδη εκπροσωπείται άριστα στη μικρή και μικρομεσαία κατηγορία. Επεκτείνοντας την προϊοντική γκάμα του, το Group επιδιώκει να προσελκύσει νέες ομάδες πελατών στις αξίες της μάρκας BMW, όπως ήδη συνέβη με την επιτυχημένη BMW Σειρά 1.
Περίπου το 70% των αυτοκινήτων BMW Σειράς 1 πρώτης γενιάς πωλήθηκαν σε νέους πελάτες.
Όπως τόνισε ο Kröger, «Με τη BMW Σειρά 2 Active Tourer απευθυνόμαστε κυρίως σε πελάτες οι οποίοι ενδέχεται για οικογενειακούς λόγους να έχουν ποικίλες ανάγκες σε επίπεδο λειτουργικότητας και άνεσης, αλλά ταυτόχρονα να θέλουν να απολαύσουν τα κλασικά πλεονεκτήματα BMW όπως σπορ, στυλ και πρωτοποριακή σχεδίαση.
Μιλάμε για ένα συνδυασμό ο οποίος δεν υπήρχε μέχρι πρότινος στην αγορά και που μας κάνει να ξεχωρίζουμε από τον ανταγωνισμό».
Η Active Tourer είναι η πρώτη BMW με εμπρόσθια κίνηση και η πρώτη BMW από τον πυρήνα της μάρκας που διατίθεται με τρικύλινδρο κινητήρα.
Η νέα FWD αρχιτεκτονική – με εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα – επιτρέπει μέγιστη αξιοποίηση του εσωτερικού σε ένα σχετικά μικρό όχημα.
Λειτουργική διάταξη
Γνωρίζοντας τις υψηλές απαιτήσεις ευρυχωρίας, ευελιξίας και λειτουργικότητας της premium μικρής κατηγορίας, η BMW επέλεξε για τη Σειρά 2 Active Tourer ένα προηγμένο σύστημα εμπρόσθιας κίνησης που μπορεί να προσφέρει σημαντικό βαθμό συμμετοχής του οδηγού, σύμφωνα με τα πρότυπα BMW.
Μαζί με το μακρύ μεταξόνιο των 2.670 mm και την ψηλότερη γραμμή οροφής, η διάταξη αυτή επιτρέπει μέγιστη εκμετάλλευση του εσωτερικού, με αποτέλεσμα μία απαράμιλλη αίσθηση ευρυχωρίας.
Οδηγός και συνοδηγός κάθονται πολύ ψηλότερα συγκριτικά με ένα sedan, κάτι που παρέχει πλεονεκτήματα στην ορατότητα και διευκολύνει την είσοδο / έξοδο.
Η πληθώρα αποθηκευτικών χώρων και ένα προαιρετικό κάθισμα οδηγού με πλήρως αναδιπλούμενη πλάτη είναι δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα της εντυπωσιακής ευελιξίας εσωτερικού και της έξυπνης διάταξης χώρων.
Η καμπίνα αποπνέει μία αίσθηση φωτεινότητας και ευρυχωρίας, με όλες τις επιφάνειες διαστρωματωμένες οριζόντια. Προαιρετικά, διατίθεται μία μεγάλη πανοραμική οροφή που λούζει με φως το εσωτερικό.
Κινητήρες
Η νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer λανσάρεται με μία γκάμα τριών ισχυρών, ελαφρών και αποδοτικών τρικύλινδρων και τετρακύλινδρων μονάδων που ανήκουν σε μία νέα γενιά κινητήρων.
Αυτοί τοποθετούνται εγκάρσια και έχουν το πλεονέκτημα των συμπαγών διαστάσεων που τους προσφέρει η τεχνολογία BMW TwinPower Turbo, ενώ πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων EU6.
Ο νέος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας κάνει την πρεμιέρα του σε βασικό μοντέλο της μάρκας με τη μορφή της BMW 218i Active Tourer (κατανάλωση μικτού κύκλου: 5,2–4,9 l/100 km], εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 120–115 g/km) με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Με κυβισμό 1.5 l αποδίδει 100 kW/136 hp και εντυπωσιάζει με την άμεση απόκριση στο γκάζι, την ευστροφία και την υψηλή ελκτική ισχύ. Ισχυρότερη έκδοση στο λανσάρισμα είναι η BMW 225i Active Tourer (κατανάλωση μικτού κύκλου: 6,0–5,8 l//100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 139–135 g/km) με στάνταρ οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic.
Με ισχύ 170 kW/231 hp, επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 6,6″ και τελική ταχύτητα 240 km/h, ο τετρακύλινδρος κινητήρας ανεβάζει τον πήχη στον τομέα των δυναμικών επιδόσεων της κατηγορίας του. Κάτω από το καπό της BMW 218d Active Tourer (κατανάλωση μικτού κύκλου: 4,3–4,1 l /100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 114–109 g/km) χτυπά η καρδιά ενός τετρακύλινδρου, ακούραστου diesel.
Μέλος της ίδιας οικογένειας νέων κινητήρων με τους δύο βενζινοκινητήρες, αποδίδει 110 kW/150 hp με μέγιστη ροπή 330 Nm. Αυτή η κινητήρια μονάδα επιβεβαιώνει τις δυναμικές επιδόσεις των BMW diesel, επιταχύνοντας τη BMW 218d Active Tourer από στάση στα 100 km/h σε 8,9″ και μέχρι την τελική ταχύτητα των 208 km/h. Οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic θα διατίθεται προαιρετικά γι’ αυτή την έκδοση.