Η Mercedes-Benz σχεδιάζει να λανσάρει ένα μικρότερο από την GLA crossover μοντέλο. Το παραπάνω στηριζόταν σε πληροφορίες και φήμες, αλλά πλέον η εταιρεία, παρουσιάζοντας το πρωτότυπο G-Code, καθιστά σαφείς της προθέσεις της. Το επίσημο ντεμπούτο του θα γίνει αργότερα αυτόν τον μήνα στην έκθεση του Λος Άντζελες.
Με μήκος 4.100 χλστ., το G-Code concept είναι κοντύτερο κατά 317 χλστ. από την GLA, ενώ το πλάτος των 1.900 χλστ., το καθιστά φαρδύτερο κατά 96 χλστ. Το ύψος του, τέλος, είναι 1.500 χλστ., γεγονός που το φέρνει μόλις 6 χλστ. ψηλότερα από την GLA.
Προφανώς αποτελεί τον προπομπό ενός μοντέλου παραγωγής, το οποίο θα ανταγωνιστεί το ήδη επιβεβαιωμένο Audi Q1, αλλά και τη φημολογούμενη BMW Σειρά 1 Sport Cross.
Το αισθητικό αποτέλεσμα του G-Code concept είναι το προϊόν της συνεργασίας των στούντιο της Mercedes-Benz στη Γερμανία και στην Κίνα. Το αμάξωμά του είναι ένα υπερυψωμένο hatchback με κοντούς πρόβολους, ενώ εντύπωση προκαλούν τα φώτα LED μπρος-πίσω και οι τροχοί των 21 ιντσών, αλλά και οι κάμερες που αντικαθιστούν τους εξωτερικούς καθρέπτες. Highlight αποτελεί η εμπρόσθια μάσκα, η γρίλιες της οποίας αλλάζουν χρώμα (κόκκινο, μπλε ή μωβ), ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.
Η εξωτερική βαφή λειτουργεί ως ηλιακή κυψέλη, παράγοντας ενέργεια όταν βρίσκεται στον ήλιο, ενώ όταν ο αέρας χτυπά την επιφάνειά της, δημιουργείται ηλεκτροστατική ενέργεια. Ενδιαφέρον έχει και η ανάρτηση του γερμανικού concept, η οποία εκμεταλλεύεται την ενέργεια που προκύπτει από την κίνηση των αμορτισέρ και των ελατηρίων.
Οι αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες, αποκαλύπτουν ένα λιτής λογικής φουτουριστικό εσωτερικό, με ανθρακονημάτινα καθίσματα και μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη που αντικαθιστά τις περισσότερες λειτουργίες του οχήματος. Το σύστημα κλιματισμού, χρησιμοποιεί το οξυγόνο που παράγεται κατά τη σύνθεση υδρογόνου, προκειμένου να προσφέρει καθαρό αέρα στην καμπίνα, ακόμα και σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος.
Περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες δεν υπάρχουν προς το παρόν, αλλά η Mercedes-Benz αναφέρει πως το G-Code concept παίρνει κίνηση από ένα turbo μοτέρ υδρογόνου. Ένας δεύτερος κινητήρας, ηλεκτρικός αυτή τη φορά, κινεί τον πίσω άξονα, μετατρέποντας το γερμανικό πρωτότυπο σε τετρακίνητο. Η δύναμη μεταφέρεται στους τροχούς με τη βοήθεια ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.