Η Volkswagen AG (VOW) και η General Motors Co (GM) ‘s Opel σημείωσαν την πρώτη αύξηση στις ευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτων τους τελευταίους 11 μήνες, καθώς τα νέα μοντέλα προσέλκυσαν αγοραστές σε αγορές όπως η Γερμανία, η Γαλλία και η Πολωνία.
Οι πωλήσεις του ομίλου VW αυξήθηκαν 9,1%, ενώ η GM, με βάση το Ντιτρόιτ, πούλησε 8,3% περισσότερα αυτοκίνητα.
Εν αντιθέσει, η Fiat SpA, η Ford Motor Co και η PSA Peugeot Citroen μείωσαν το ποσοστό των πωλήσεών τους, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2010, σύμφωνα με δήλωση του Ευρωπαικού Συνδέσμου Αυτοκινητοβιομηχανιών.
Η Fiat, η Renault SA (RNO), η Peugeot και η VW είναι μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν προβεί σε μειώσεις τιμών και σε φθηνότερη χρηματοδότηση.
Νέα μοντέλα
Η VW, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, πούλησε 226.126 αυτοκίνητα για ένα μερίδιο αγοράς 22%, συμπεριλαμβανομένης και της Audi, Skoda και Seat. Η Wolfsburg, η οποία εισήγαγε μια νέα έκδοση του Passat το Νοέμβριο, έχει ως στόχο να ξεπεράσει την Toyota Motor Corp, και να γίνει ο «παγκόσμιος ηγέτης» έως το 2018.
Η Opel, με στόχο να επιστρέψει στην κερδοφορία το τρέχον έτος, εξαιρουμένων των δαπανών αναδιάρθρωσης, είχε άυξηση 8,9%. Τα ανανεωμένα μοντέλα Μinivan Meriva και Astra Sports Tourer, βοηθούν στο κέρδος μεριδίου αγοράς και στην αύξηση της κερδοφορίας.