Αύξηση της τάξεως του 41% πέτυχε η Peugeot στην ελληνική αγορά, αφού το 2014 οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών μοντέλων της μάρκας ανήλθαν στις 1.960 συνολικά (από 1.400).
H αύξηση ήταν πάνω από την ανάκαμψη του συνόλου της αγοράς (+21,3% ή 71.218 ταξινομήσεις έναντι 58.694 το 2013).
Kαι δεν είναι μόνο ο στόλος της γαλλικής φίρμας που «ευθύνεται» για αυτή την επιτυχία, αλλά και τα 5 έτη εργοστασιακής εγγύησης και οι δελεαστικές τιμές πώλησης που προκύπτουν από το όφελος της κρατικής απόσυρσης σε συνδυασμό με το πρόγραμμα ATOKHΣ χρηματοδότησης που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία.
Tο νέο πρόγραμμα με 0% επιτόκιο αφορά σε όλα τα επιβατικά μοντέλα της Peugeot, με το ποσό χρηματοδότησης σταθερό και με διάρκεια αποπληρωμής 48 μηνών.