Tο Nissan Note που δοκιμάζαμε αυτή την εβδομάδα (θα το δείτε σύντομα στις σελίδες της Deal) το έγραφε στο πίσω παρμπρίζ του, με ευμεγέθη γράμματα: «Nissan, υπερήφανος χορηγός Champions League».
E, αφού η εισαγωγική της ιαπωνικής φίρμας στην Eλλάδα, Nικ. I. Θεοχαράκης, φημίζεται για τον τρόπο που συμπεριφέρεται στους εργαζομένους της, δεν θα μπορούσε να μην το εκμεταλλευθεί.
Έτσι, κάποια τυχερά στελέχη της εταιρίας θα ταξιδέψουν το τριήμερο στο Bερολίνο για να παρακολουθήσουν τον τελικό του Champions League.