Σε ανοδική τροχιά βρίσκεται η Peugeot στην ελληνική αγορά, καθώς για το πρώτο οκτάμηνο της χρονιάς οι ταξινομήσεις των νέων επιβατικών μοντέλων της μάρκας ανήλθαν στις 3.768 με μερίδιο αγοράς 7,1% και αύξηση 232,6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του έτους 2014.
Στην ανοδική πορεία των πωλήσεων πρωταγωνιστικό ρόλο έπαιξε το Peugeot 208, ενώ συνέβαλαν καθοριστικά το λανσάρισμα του νέου Peugeot 108, το Peugeot 308 το οποίο κατέκτησε τον τίτλο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της χρονιάς 2014 καθώς και η οικογένεια των crossovers 2008 και 3008.
Η νέας γενιάς αποδοτικοί και ιδιαιτέρως οικονομικοί βενζινοκινητήρες τεχνολογίας Pure Tech E6 και πετρελαιοκινητήρες τεχνολογίας BlueHDi, σε συνδυασμό με τα συμφέροντα προγράμματα απόκτησης που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία της premium γαλλικής μάρκας στην Ελλάδα, αποτελούν, όπως υποστηρίζουν οι ιθύνοντές της, τα εχέγγυα της επιτυχίας.