Ρεκόρ από τη Giulia στο Nurburgring, γρηγορότερη και από Murcielago LP640
Τελικά, η πρεμιέρα της Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde στην έκθεση της Φρανκφούρτης, ήταν εντυπωσιακότερη απ’ ότι περιμέναμε.
Όχι μόνο επειδή την είδαμε σε πολλά χρώματα. Ούτε μόνο επειδή μάθαμε ότι θα έχει αρχική τιμή 79.000 ευρώ (δηλαδή θα είναι φθηνότερη από τη M3), ούτε επειδή επιβεβαιώσαμε ότι η τελική της φτάνει τα 307 χλμ. Αλλά επειδή μας έδειξε ότι ταπείνωσε στο “Ring” ιερά τέρατα, όπως όχι μόνο η BMW M4 ή η Mercedes C63AMG, αλλά και οι Lamborghini Murcielago LP640, McLaren SLR, Porsche 911 GT3…
Τα αυτοκίνητα που είδαμε στο περίπτερο της Alfa στην Φρανκφούρτη, είναι εξοπλισμένα με τα αυτοκίνητα που είδαμε στο περίπτερο της Alfa στην Φρανκφούρτη, είναι εξοπλισμένα με τον πολύ δυνατό βενζινοκινητήρα των 510 ίππων, τον εξακύλινδρο 2.9 turbo, εμπνευσμένο από την τεχνολογία και την τεχνογνωσία της Ferrari, ο οποίος γίνεται νέο σημείο αναφοράς της μάρκας.
Με έναν τόσο δυνατό κινητήρα, η Giulia Quadrifoglio εξασφαλίζει συναρπαστικά επίπεδα απόδοσης: τελική ταχύτητα 307 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9” και μέγιστη ροπή 600 Nm.
Εξαιρετικά επίπεδα απόδοσης, με έναν φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο όπως πάντα: Δεν είναι τυχαίο ότι η Giulia κατατάσσεται ως κορυφαία στην κατηγορία της όσον αφορά τα επίπεδα εκπομπών ρύπων, με 198 g CO2 ανά χιλιόμετρο.
Για την Giulia, οι μηχανικοί της Alfa Romeo έχουν επικεντρωθεί ιδιαίτερα στα χαρακτηριστικά ασφαλείας: το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε όταν φρενάρει από 100 χλμ./ώρα να ακινητοποιείται σε λιγότερο από 32 μέτρα.
Ο εξακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας που έχει ρυθμιστεί με την τεχνογνωσία της Ferrari αποδίδει 510 ίππους και έχει εξαιρετική απόδοση: Για παράδειγμα, επιταχύνει το αυτοκίνητο από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόνο 3,9 δευτερόλεπτα, ενώ φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 307 χλμ./ώρα.
Επίσης, παρά την εντυπωσιακή παροχή ισχύος και ροπής, ο νέος κινητήρας είναι εντυπωσιακά αποδοτικός ως προς την κατανάλωση καυσίμου και διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, ενώ παράλληλα είναι κορυφαίος στην κατηγορία του στον τομέα των εκπομπών ρύπων, με μόλις 198 g/km για το CO2.
Προφανώς, όπως όλοι οι βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες επόμενης γενιάς, αυτός ο εξακύλινδρος είναι κατασκευασμένος εξολοκλήρου από αλουμίνιο για να μειωθεί το βάρος, ιδιαίτερα στον εμπρός άξονα του αυτοκινήτου, και να παράγει τον γνήσιο ήχο της Alfa Romeo.
Εξοπλισμός
Premium σε χαρακτηριστικά και εξοπλισμό, ακόμη πιο πλούσια στην αποκλειστική έκδοση που προορίζεται για τους πρώτους πελάτες της, διαθέτει τις πιο σπορ και απόλυτες λεπτομέρειες που είναι διαθέσιμες σε όλη τη γκάμα. Η ελαφρύτερη, πιο σπορ Giulia με κεραμικά φρένα και ultra-light carbon καθίσματα Sparco είναι τέλεια ακόμη και στην πίστα αγώνων. Το αυτοκίνητο με αυτό τον εξοπλισμό μπορεί να παραγγελθεί ηλεκτρονικά λίγο μετά την έναρξη της έκθεσης.
Η Giulia περικλείει τρία ιδιαίτερα στοιχεία της Ιταλικής σχεδίασης: Tην αίσθηση των αναλογιών, την απλότητα και την ποιότητα.
Όταν κάθεστε απλά μέσα στη νέα Alfa Romeo είναι σαν να μπαίνετε σε μία νέα διάσταση η οποία έχει το κέντρο της γύρω από τον οδηγό, πυροδοτώντας συναισθήματα και την υπόσχεση για απολαυστικές οδηγικές εμπειρίες. Αυτό οφείλεται στο γρήγορο τιμόνι, την άμεση επιτάχυνση, τις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και το αποτελεσματικό φρενάρισμα. Επιπλέον, η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς ή η τετρακίνηση είναι κάτι παραπάνω από ένας φόρος τιμής στις ρίζες του θρύλου της Alfa Romeo: είναι επίσης μία τεχνική λύση η οποία παρέχει υψηλές επιδόσεις και εκπληκτική απόλαυση.
H Alfa Romeo Giulia συνδυάζει εξαιρετικές επιδόσεις από τον κινητήρα της και υλικά ανθεκτικά αλλά ελαφριά, όπως τα ανθρακονήματα, το αλουμίνιο, αλουμίνιο σε σύνθεση με πλαστικό, για να εξασφαλίσει τον καλύτερο λόγο βάρους/ισχύος (χαμηλότερος από 3), καταφέρνοντας να περιοριστεί σε ένα βάρος μόλις 1,524 κιλών.
Σχεδίαση
οι αναλογίες βασίζονται στην τεχνική αρχιτεκτονική ολόκληρου του αυτοκινήτου: για την Alfa Romeo τα στοιχεία κλειδιά είναι η κατανομή του βάρους κατά 50/50 και η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς. Για να μπορέσουν να ισορροπήσουν ιδανικά τα βάρη, ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη είναι τοποθετημένα μεταξύ των δύο αξόνων. Αυτός είναι ο λόγος που η Giulia έχει πολύ μικρούς προβόλους, μακρύ καπό και εμπρός φτερά, τον χώρο επιβατών τοποθετημένο προς τα πίσω όπου «κάθεται» επάνω στους κινητήριους τροχούς και μυώδη πίσω φτερά τα οποία μαρκάρουν οπτικά το σημείο απ’ όπου εξαπολύεται η ισχύς στον δρόμο.
Όλα αυτά μεταφράζονται σε ένα πολύ γενναιόδωρο μεταξόνιο -το μακρύτερο στην κατηγορία του- το οποίο όμως περιέχεται σε ένα από τα πιο συμπαγή αμαξώματα.
Αυτές οι αναλογίες διαμορφώνουν το δυναμικό σχήμα μίας έλλειψης σε κάτοψη. Επιπλέον, οι στρογγυλεμένες γωνίες και οι κυκλικές κολόνες δημιουργούν ένα προφίλ «σταγόνας» το οποίο θυμίζει έντονα την Giulietta Sprint, ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ.
Το Ιταλικό στιλ χαρακτηρίζεται από φινίρισμα υψηλής ποιότητας στις επιφάνειες, το οποίο δημιουργεί πλούσιες, αρμονικές αντανακλάσεις κατά μήκος των όγκων.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι η νέα Giulia, ένα γλυπτό σχήμα που θυμίζει μεγάλη γάτα έτοιμη να πεταχτεί μπροστά. Η ίδια έμπνευση βρίσκεται και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Τα πάντα είναι ξεκάθαρα, ουσιαστικά και συγκεντρωμένα γύρω από τον οδηγό, όπως τα κουμπιά ελέγχου που είναι ομαδοποιημένα επάνω στο μικρό βολάν του τιμονιού, το οποίο είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσαρμόζεται σε όλα τα στιλ οδήγησης.
Η θέση του οδηγού έχει «κοπεί» σαν ένα ύφασμα με ένα διαγώνιο τούνελ, ένα ελαφρά κυματιστό ταμπλό και έξυπνα προσανατολισμένα όργανα τα οποία δίνουν την αίσθηση ενός κουστουμιού κομμένου και ραμμένου στα μέτρα της με χειροποίητη φροντίδα και πολύτιμα υλικά: Aνθρακονήματα, ξύλο και υφάσματα που έχουν επιλεγεί για την ικανοποίηση που παρέχουν στην όραση και την αφή και έχουν συναρμολογηθεί με τέτοιο τρόπο, που κάνουν ορατή την ανθρώπινη παρέμβαση.