Μετά το Μεξικό, την Πορτογαλία και την Ιορδανία, το Citroen DS3 WRC σημείωσε την τέταρτη συνεχόμενη νίκη του.
Οι Sebastien Loeb – Daniel Elena παρά το γεγονός ότι καθάριζαν το δρόμο και τις τρεις ημέρες του αγώνα, κατάφεραν να τερματίσουν πρώτοι παραμένοντας μόνοι στην κορυφή του πρωταθλήματος οδηγών και διατηρώντας παράλληλα την απόλυτη κυριαρχία του γαλλικού μοντέλου στους χωμάτινους αγώνες.
Ξεκινώντας και τις δύο ημέρες από την πρώτη θέση, ο Sebastien Loeb βρέθηκε στο ξεκίνημα της τρίτης και τελευταίας ημέρας του αγώνα να προηγείται με μόλις 23,8 sec. μπροστά από τον Mikko Hirvonen.
Ο γάλλος πρωταθλητής κατάφερε να ελέγξει τη διαφορά από τον διώκτη του κατά τις τρεις πρώτες ειδικές διατηρώντας ένα ικανό πλεονέκτημα πριν την Power Stage. Λιγότερο τυχερός στάθηκε ο Sebastien Ogier που στην προτελευταία ειδική και ενώ μαχόταν με αξιώσεις για μια θέση στο βάθρο, “τραυμάτισε” την πίσω αριστερή ανάρτηση του αυτοκινήτου του. “Δεν είχα προσέξει ένα θαμμένο κολονάκι στην έξοδο μια γρήγορης στροφής.
Το χτύπησα με τον πίσω αριστερό τροχό με αποτέλεσμα να σπάσει η ανάρτηση. Σταματήσαμε αφού πίστευα ότι είχε κλατάρει το ελαστικό. Τελικά καταφέραμε να συνεχίσουμε έχοντας όμως χάσει περισσότερο από ένα λεπτό. Όπως και να έχει θα μπορούσαν να ήταν και χειρότερα τα πράγματα αφού απωλέσαμε μόνο μία θέση”, δήλωσε ο νεαρός γάλλος οδηγός.
Στην 30λεπτη ανασυγκρότηση οι μηχανικοί της ομάδας κατάφεραν να επισκευάσουν το αυτοκίνητο του Ogier, ενώ από την πλευρά του ο Loeb στην Power Stage συνέλεξε ακόμα ένα βαθμό κάνοντας τον τρίτο χρόνο. Ο Loeb παραδέχτηκε ότι η 64η νίκη του ήταν μια από τις δυσκολότερες στην μακρά πορεία του.
“Είναι μια μεγάλη νίκη αφού την κατακτήσαμε χωρίς κάποια ιδιαίτερη στρατηγική. Ξεκινήσαμε με το μεγάλο μειονέκτημα να ανοίγουμε το δρόμο την πρώτη ημέρα. Καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια μικρή διαφορά που διατηρήσαμε τις επόμενες δύο ημέρες. Για να το πετύχουμε αυτό πιέσαμε από την αρχή μέχρι το τέλος και σε αυτό μας βοήθησε βέβαια το αυτοκίνητο που ήταν πολύ καλό. Υπήρξαν δύσκολες στιγμές και συνεπώς είμαι ανακουφισμένος που είδαμε τον τερματισμό”.
Από την πλευρά του ο Ogier τερμάτισε τέταρτος συλλέγοντας πολύτιμους βαθμούς και για τα δύο πρωταθλήματα. “Ατυχήσαμε στο να πετύχουμε το στόχο μας που ήταν να τερματίσουμε σε μια θέση στο πόντιουμ, όμως και η τέταρτη θέση δεν είναι άσχημη. Είχα λίγη εμπειρία στον αγώνα σε σχέση με τα άλλα πληρώματα και δεν μπόρεσα να νιώσω άνετα. Όμως ήμουν αποφασισμένος να τερματίσω σε ένα αγώνα που ποτέ δεν είχα ιδιαίτερη τύχη”.
“Ο Sebastien Loeb οδήγησε έναν εξαιρετικό αγώνα. Το να κερδίσεις εδώ, ενώ ξεκινάς και τις τρεις ημέρες πρώτος είναι ένα πραγματικά μεγάλο επίτευγμα”, δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Citroen, Frederic Banzet. “Δυστυχώς, ο Ogier δεν ήταν τόσο τυχερός σήμερα, όμως συγκέντρωσε πολύτιμους βαθμούς. Βεβαίως για ακόμα μια φορά εντυπωσιάστηκα από τον επαγγελματισμό και τον ενθουσιασμό της ομάδας”.
ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΛΙ ΣΑΡΔΗΝΙΑΣ
Νικητές ειδικών διαδρομών
1ο σκέλος – SS1: Petter Solberg (Citroen DS3) – SS2: Mikko Hirvonen (Ford Fiesta) – SS3 Sebastien Loeb & Sebastien Ogier (Citroen DS3) – SS4: Loeb – SS5: Hirvonen – SS6 & 7: Loeb – SS8: Hirvonen.
2ο σκέλος – SS9 έως SS11: Jari-Matti Latvala (Ford Fiesta) – SS12: Ogier – SS13 & 14: Latvala.
3ο σκέλος – SS15 & 16: Latvala – SS17: P. Solberg – SS18: Hirvonen.
Καλύτερες επιδόσεις : Latvala, 7 ταχύτεροι χρόνοι – Hirvonen, 4 – Loeb, 4 (συμπεριλαμβανομένης 1 με ίδιο χρόνο με τον Ogier – Solberg, 2 – Ogier, 2 (συμπεριλαμβανομένης 1 με ίδιο χρόνο με τον Loeb) .