Το νέο concept της Alfa Romeo, η 4C, θα κάνει αισθητή την παρουσία της στη διάσημη Piazza della Loggia της Brescia. Το compact υπεραυτοκίνητο της Alfa Romeo αντιπροσωπεύει όλες τις αληθινές ουσίες ενός σπορ μοντέλου και συμβαδίζει απόλυτα με τις παραδοσιακές αξίες της εταιρείας, τις κορυφαίες επιδόσεις, το ιταλικό στυλ, την τεχνολογική υπεροχή και βέβαια τη μέγιστη ασφάλεια συνδυασμένη με την απαράμιλλη οδηγική απόλαυση.
Η νέα 4C Concept συνδυάζει την κλασική λογική ενός διθέσιου, πισωκίνητου και κεντρομήχανου κουπέ, με την ευελιξία ενός αυτοκινήτου με μήκος μόλις 4 μέτρων και μεταξόνιο λιγότερο από 2,4 μέτρα. Απώτερος στόχος των δημιουργών είναι να δoθεί έμφαση στη λειτουργικότητα και ευκολία οδήγησης, αλλά βέβαια και στην απλότητα και καθαρότητα των γραμμών τόσο για το αμάξωμα, όσο και για το εσωτερικό, που διατηρεί τον σπορ τόνο και την τεχνολογία που αρμόζει σε μία τέτοια κατασκευή.
Στην 4C Concept η τεχνολογία και τα υλικά κατασκευής (ανθρακονημάτινες εφαρμογές, αλουμινένια τμήματα, πίσω κίνηση) προέρχονται απευθείας από την 8C Competizione και συνδυάζονται με μηχανολογικές λύσεις από τα υπάρχοντα μοντέλα της ιταλικής φίρμας, όπως ο 1750TBi κινητήρας άμεσου ψεκασμού, το Alfa TCT κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη και το σύστημα επιλογής των δυναμικών χαρακτηριστικών Alfa DNA.
Πολύ απλά, αυτό το μοντέλο είναι ένα αυθεντικό Alfa Romeo. Η καθαρόαιμη σπορ καρδιά του προσφέρει μια ιδιαίτερη οδηγική αίσθηση, τόσο σε καθημερινούς ρυθμούς μετακίνησης όσο και σε απόλυτα αγωνιστικές καταστάσεις, όταν η ταχύτητα αλλά και η πλευρική επιτάχυνση ξεπερνούν κατά πολύ τα όρια.
Για τη διοργάνωση του ιστορικού Mille Miglia το 2011 η Alfa Romeo Historic Motoring Τeam θα παρατάξει τρία σπάνια εκθεσιακά κομμάτια, που έλαβαν μέρος στον αγώνα από το 1927 έως το 1957 και έχτισαν τον θρύλο των 11 νικών της Alfa Romeo, ρεκόρ που παραμένει έως και σήμερα.
Από το 1928 έως και το 1947 το Mille Miglia ήταν ένας από τους σημαντικότερους αγώνες, στον οποίο η Alfa Romeo επικρατούσε, απολαμβάνοντας κορυφαίες διακρίσεις, ενώ τη δεκαετία του 1950, το αγωνιστικό τμήμα της εταιρείας αύξησε κατά πολύ την πλούσια συλλογή του από νίκες και μάλιστα με αυτοκίνητα παραγωγής, πράγμα που απέδειξε την υπεροχή των μοντέλων σε μία άκρως ανταγωνιστική αυτοκινητιστική εποχή.
Η Alfa Romeo 6C 1500 Super Sport το παλαιότερο μοντέλο από αυτά που θα παραταχθούν στη φετινή εκδήλωση για τον εορτασμό του θρυλικού αγώνα είναι πανομοιότυπο με αυτό που οι Campari και Ramponi κέρδισαν τον αγώνα της Brescia to 1928. Δίπλα του θα βρίσκεται η 6C Gran Sport που το 1930 οδηγήθηκε από τους Salvinelli και De Marco, αλλά έγινε γνωστή από τους Nuvolari και Guidotti που κέρδισαν την ίδια χρονιά.
Στον συγκεκριμένο αγώνα μάλιστα ο οδηγός από την Mantua πέτυχε το ρεκόρ των 100 χλμ/ώρα μέσης ωραίας ταχύτητας, ενώ ο ανταγωνισμός του με τον Varzi (που επίσης οδηγούσε Alfa Romeo 1750) σε όλη τη διάρκεια του αγώνα έμεινε στην ιστορία. Τέλος, μία 1900 Super Sprint του 1956 θα συμπληρώσει την ιστορική γραμμή των μοντέλων που θα κοσμήσουν την εκδήλωση του 2011 και μάλιστα δύο δημοσιογράφοι θα έχουν την τιμή να οδηγήσουν αυτό το μοντέλο με το αμάξωμα ενός Touring car, τυπικό δείγμα μοντέλου των πρώιμων ’90s και ένα από τα κορυφαία αυτοκίνητα της Alfa Romeo για την εποχή του.
Τα ιστορικά μοντέλα που θα βγουν -ειδικά για την περίσταση- από το μουσείο της Alfa Romeo, θα συνοδεύονται από έναν στόλο έξι Alfa Romeo Guilietta, αποτελώντας μία πραγματική συνένωση κορυφαίων επιδόσεων, άνεσης και ασφάλειας. Ο βραβευμένος με το βραβείο του “Καλύτερου κινητήρα για το 2010” από τη Διεθνή Επιτροπή Κινητήρων, 1.4 MultiAir Turbo έχει βέβαια την κυρίαρχη θέση, δίπλα στον 2.0 JTDM-2 των 140 ίππων (στην Ελληνική αγορά, κυκλοφορεί ο 2.0 JTDM-2 των 170 ίππων), που συμπληρώνει την γκάμα των πετρελαιοκινητήρων της Giulietta.
Συν τοις άλλοις, η Guilietta είναι ένα λειτουργικό αυτοκίνητο που προσφέρει μεγάλους χώρους, κορυφαία άνεση με πέντε θέσεις για επιβάτες και μεγάλο χώρο αποσκευών, ενώ συμβαδίζει με τα πιο σύγχρονα πρότυπα ασφάλειας, έχοντας αποσπάσει 5 αστέρια στις τελευταίες δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP (με συνολική βαθμολογία 87/100), ενώ με τα προγραμματισμένα service ανά 35.000 χλμ. έχει και εξαιρετικά χαμηλό κόστος συντήρησης.