Τρίτη φετινή νίκη και δεύτερη συνεχόμενη, έκτη συνολικά στην Αργεντινή (έχει να χάσει εκεί από το 2004) και 65η της καριέρας του ήταν αυτή για τον Σεμπάστιαν Λεμπ, ο οποίος κατάφερε να κάνει την ολική ανατροπή και να κερδίσει έναν αγώνα, που δεν πίστευε και ο ίδιος ότι μπορεί.
Ο Γάλλος οδηγός της Citroen μπορεί να εκκινούσε την τελευταία μέρα του Ράλι στα 47.7 δεύτερα μακριά από την κορυφή, αλλά περνώντας αρχικά τον Μίκο Χίρβονεν και μετέπειτα τον Σεμπαστιέν Οζιέρ που είχε πρόβλημα στο τιμόνι από την 17η ειδική, κατάφερε να φτάσει πρώτος στον τερματισμό.
«Δεν ένιωθα ότι θα μπορούσα να παλέψω για τη νίκη στο τέλος του αγώνα, αλλά είμαι πραγματικά χαρούμενος με την εξέλιξη. Ήταν σημαντικό να κρατήσω το προβάδισμα στο πρωτάθλημα και να μην χάσω βαθμούς. Ήταν απίστευτο, πιστέψαμε ότι οι ελπίδες μας για νίκη είχαν τελειώσει. Είναι δύσκολο να επιβιώσεις εδώ, αυτό δεν το περιμέναμε», σχολίασε ο έκπληκτος, όσο και χαρούμενος Λεμπ μετά το τέλος του αγώνα.
Δεύτερος τερμάτισε ο Μίκο Χίρβονεν, ο οποίος έχασε αρκετό χρόνο στις τελευταίες δύο ειδικές διαδρομές και έχασε τη νίκη μόλις για 2.4 δευτερόλεπτα, ενώ τρίτος έμεινε ο Σεμπαστιέν Οζιέρ, ο οποίος στην 17η ειδική έκανε μια… τούμπα με το Citroen του και μετά είχε πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης, χάνοντας πάρα πολύ χρόνο και μαζί θέσεις.
Τέταρτη θέση για τον Πίτερ Σόλμπεργκ, ενώ πέμπτος ήταν ο Μαντς Όστμπεργκ για δεύτερο σερί Ράλι, με τον Νορβηγό να δείχνει εξαιρετικά δείγματα γραφής. «Είμαι χαρούμενος που δεν είχαμε προβλήματα. Τα πήγαμε καλά και είμαστε έτοιμοι για τον αγώνα του χρόνου. Δύο πέμπτες θέσεις τώρα έρχονται δύο αγώνες που ξέρω καλά κι ελπίζω ότι θα πιέσω περισσότερο για να πλησιάσω τους υπόλοιπους», σχολίασε.
Έκτη θέση για τον ντόπιο Φεντερίκο Βιγιάγκρα, με τον ίδιο να είναι πανευτυχής: «Ήταν ένα καλό διήμερο, πολύ δύσκολο με σκληρές ειδικές. Είχα μια καλή μάχη με τον Ουίλσον και τον Όστμπεργκ στο ξεκίνημα. Είμαι περήφανος γι’ αυτόν τον αγώνα, είναι ιδιαίτερος». Έβδομος τερμάτισε ο Γιάρι Μάτι Λατβάλα υπό καθεστώς Superally, ενώ όγδοος ήταν ο Μάθιου Ουίλσον.