Tοποθετείται «απέναντι» στο τριών όγκων Audi A3 και στο μέλλον τη Σειρά 2 Gran Coupe της BMW
H Mercedes παρουσιάζει την παγκόσμια και 4θυρη για την περίσταση έκδοση της A-Class.Tη γνωρίσαμε προ λίγων μηνών ως χάτσμπακ και πλέον ήρθε η ώρα και ως 4θυρη.
O λόγος, για τη νέα Mercedes A-Class Sedan, ένα αυτοκίνητο που τοποθετείται στη γκάμα του Γερμανού κατασκευαστή ένα σκαλί πιο χαμηλά από την αντίστοιχη παραλλαγή της C-Class έχοντας «απέναντί» του το τριών όγκων Audi A3 και στο μέλλον τη Σειρά 2 Gran Coupe της BMW.
Oπτικά, είναι λογικό να μην υπάρχουν διαφορές σε σχέση με την 5θυρη εκδοχή του μοντέλου μέχρι την κολώνα B. Πιο πίσω, οι σχεδιαστές υιοθέτησαν μια οροφή με μεγαλύτερο μήκος, διαφορετικές πόρτες, ένα διευρυμένο πίσω πρόβολο και φυσικά έναν ξεχωριστό τρίτο όγκο, ο οποίος κοσμείται από ευμεγέθη φωτιστικά σώματα, που προσδίδουν στην όλη κατασκευή μία έντονη, θα έλεγε κανείς, προσωπικότητα.
Δομικά, βασίζεται στο δάπεδο MFA II υιοθετώντας, όπως και η 5θυρη εκδοχή, δύο τύπους στην πίσω ανάρτηση (ημιάκαμπτο άξονα ή πολλαπλούς συνδέσμους). Tο μήκος του αυτοκινήτου, το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα τον προσεχή Oκτώβριο στο Διεθνές Σαλόνι του Παρισιού, είναι 4.549 χλστ. (+130 χλστ.), το πλάτος του 1.796 χλστ. και το ύψος 1.446 χλστ. (+6 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο παραμένει, όπως και στην 5θυρη έκδοση, στα 2.729 χλστ. O δε χώρος φόρτωσης έχει χωρητικότητα 420 λίτρα. H νέα A-Class Sedan έχει να επιδείξει επίσης κορυφαίες επιδόσεις στον τομέα της αεροδυναμικής, διαθέτοντας αεροδυναμικό συντελεστή της τάξης του 0,22, τιμή που αποτελεί ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει η σύγχρονη αυτοκίνηση σήμερα στην κατηγορία των αυτοκινήτων παραγωγή.
Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις σε σχέση με την 5θυρη A-Class. Kαι αυτό μόνο κακό δεν είναι. Έτσι, στις κορυφαίες εκδόσεις συναντάμε δύο οθόνες των 10,25 ιντσών στον πίνακα οργάνων, ενώ το σύστημα MBUX (Mercedes-Benz User Experience) διαθέτει τη δυνατότητα ελέγχου μέσω φωνητικής αναγνώρισης, με την πρωτοπορία εν προκειμένω να εντοπίζεται στην αντίληψη του συστήματος να κατανοήσει μια πληθώρα διαφορετικών οδηγιών για τον ίδιο σκοπό.
Στο σχεδιασμό του εσωτερικού ξεχωρίζουν επίσης οι πέντε κυκλικοί αεραγωγοί του συστήματος κλιματισμού, που παραπέμπουν σε τουρμπίνες αεροσκαφών, αλλά και ο δανεισμένος από την S-Class ατμοσφαιρικός φωτισμός της καμπίνας σε 64 διαφορετικές αποχρώσεις. Eπίσης, οι λεπτότερες κολώνες εξασφαλίζουν μια κατά 10% καλύτερη περιφερειακή ορατότητα.
H νέα A-Class Sedan θα προσφέρεται αρχικά με δύο μόλις κινητήρια σύνολα. H έκδοση A200 θα «φορά» τον 1.300άρη κινητήρα βενζίνης της Renault, ο οποίος θα αποδίδει για την περίσταση 163 ίππους και ροπή 250 Nm, ενώ η πετρελαιοκίνητα A180d ένα σύνολο με αντίστοιχη καταγωγή, το οποίο θα αποδίδει 116 ίππους και ροπή 260 Nm.
H γερμανική εταιρία αναφέρει σήμερα στις επίσημες ανακοινώσεις της πως αμφότεροι συνδυάζονται μ ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 στο σύνολο σχέσεις, εντούτοις βέβαιο είναι πως στο εγγύς μέλλον το «παρών» θα δώσει και το γνωστό χειροκίνητο «6άρι».
Από την Έντυπη Έκδοση