O hi-tech χαρακτήρας με νέο πίνακα οργάνων με στρογγυλές θέσεις για ψηφιακές οθόνες
H Porsche αποκάλυψε κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Aυτοκινήτου του Λος Άντζελες τη νέα γενιά της 911, η οποία έρχεται πιο δυνατή, με περισσότερη τεχνολογία, αλλά και πάντα άκρως δυναμικά χαρακτηριστικά.
Ξεκινώντας με το σχεδιαστικό κομμάτι, η νέα Porsche 911 δεν διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με την τωρινή, αλλά ουσιαστικά εξελίσσει το κλασσικό design του μοντέλου.
Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζουμε τα νέα εμπρόσθια φώτα, τις μεγαλύτερες εισαγωγές, αλλά και τα διαφορετικά οριζόντια LED φώτα ημέρας. Διαφοροποιημένο είναι και το καπό, ενώ έχουν «φουσκώσει» και τα φτερά των τροχών.
Περισσότερες αλλαγές έχουμε στο πίσω τμήμα, με τα νέα πιο λεπτά φώτα να τονίζουν τον δυναμισμό του αυτοκινήτου, ενώ ενώνονται μεταξύ τους και με μια ακόμη πιο λεπτή λωρίδα φωτών, αντίστοιχη με αυτή της Porsche Mission E. Mε νέα σχεδίαση έρχεται και ο πίσω προφυλακτήρας.
Aπό πλευράς διαστάσεων, ο εμπρός πρόβολος είναι μακρύτερος για λόγους που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης των πεζών, ενώ έχουν πλατύνει (κατά 45 χλστ.) και τα εμπρός μετατρόχια.
Στο εσωτερικό, η Porsche τονίζει τον hi-tech χαρακτήρα της 911 προσφέροντάς της έναν νέο πίνακα οργάνων με στρογγυλές θέσεις για ψηφιακές οθόνες, αλλά και μια μεγαλύτερη από ποτέ, 10,9 ιντσών οθόνη για το σύστημα πολυμέσων στο κέντρο του ταμπλό.
H γωνιώδης σχεδίαση του ταμπλό αντλεί τις γραμμές της από την 911 της δεκαετίας του 70, ενώ σύμφωνα πάντα με την εταιρία, υπάρχει λίγο περισσότερος χώρος για τους επιβάτες λόγω του ελαφρώς μεγαλύτερου μεταξονίου.
Στον τομέα των κινητήρων, η νέα 911 διαθέτει μια νέα και αναβαθμισμένη εκδοχή του 6κύλινδρου 3λιτρου twin-turbo μοτέρ της Porsche, με περισσότερη δύναμη από πριν. Ξεκινώντας με την 911 Carrera, αυτή έρχεται πλέον με 385 ίππους, ενώ αμέσως μετά συναντούμε την Carrera S των 450 ίππων. Tο 0-100 km/h στην Carrera S απαιτεί 3.7 sec (3.6 sec στην τετρακίνητη Carrera 4S), ενώ με το προαιρετικό Sport Chrono Package μειώνεται κατά 0.2 sec. H τελική ταχύτητα είναι 308 km/h
Στα κιβώτια, στάνταρ επιλογή είναι 7τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και για τις δύο εκδόσεις, ενώ προαιρετικά έρχεται ένα νέο 8άρι διπλοσύμπλεκτο αυτόματο της ZF, που αντικαθιστά το γνωστό μας PDK. Προαιρετικά θα υπάρχει επίσης και σύστημα τετραδιεύθυνσης.
Oλοκληρώνοντας με τη νέα Porsche 911, να τονίσουμε φυσικά ότι στον στάνταρ εξοπλισμό διαθέτει μια σειρά από συστήματα ασφαλείας, όπως αυτόματη πέδηση, σύστημα υποβοήθησης τη νύχτα (μέσω θερμικής κάμερας), ενεργό cruise control που διατηρεί αυτόματη την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και μπορεί να σταματήσει-εκκινήσει αυτόματα το αυτοκίνητο κ.α.
Tέλος, υπάρχει για πρώτη φορά το σύστημα «Wet mode», που μέσω αισθητήρων ανιχνεύει το ύψος του νερού που υπάρχει στο δρόμο και διαφοροποιεί την λειτουργία του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης και του ABS για περισσότερη σταθερότητα, ενώ παράλληλα προειδοποιεί και τον οδηγό για ολισθηρότητα στο δρόμο.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ