Τις τελευταίες εβδομάδες η Suzuki δημοσιοποιεί σκιτσάκια και θολές εικόνες από το νέο DL650 V-Strom. Όντας στην παραγωγή από το 2004 και έχοντας γίνει μία τεράστια εμπορική επιτυχία στην χώρα μας, ήταν φυσικό να περιμένουμε με ανυπομονησία την τελική παρουσίαση του νέου μοντέλου.
Το Suzuki V-Strom 2012 θα τροφοδοτείται και πάλι από ένα V-Twin κινητήρα με κυβισμό 645cc. Η αναλογία συμπίεσης είναι 11.5:1 αντί για 11.2:1 του 2011. Το ψυγείο είναι νέο και πιο συμπαγής με νέα wind εισαγωγή αέρα για τη βελτίωση της ψύξης, ενώ οι νέοι διεξόδοι έχουν σχεδιαστεί για να κατευθύνουν το θερμό αέρα μακριά από τα πόδια. Ενώ οι πλάγιες σχισμές παρουσιάσουν ορατή διαφορά για το νέο V-Strom. Το νέο V-Strom 650 είναι ελαφρύτερο από την έκδοση του 2011.
Η σέλα είναι ψηλότερη κατά 32,9 ίντσες (έναντι 32,3 ίντσες) και το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι λίγο μικρότερο, σε σχέση με το παλιό V-Strom.
Το σύστημα ανάρτησης φαίνεται παρόμοιο με αυτό της παλιάς έκδοσης, με ένα τηλεσκοπικό συμβατικό πιρούνι 43 χιλιοστών εμπρός, και ένα μονό ελατήριο πίσω με ρυθμίσεις επαναφοράς και προφόρτησης πίσω.
Στον τομέα των φρένων, το ABS θα είναι στην τυπική έκδοση του V-Strom, εμπρός υπάρχουν δύο δίσκοι 310 χιλιοστών και ένας 260 χιλιοστών πίσω, παρόμοια με την έκδοση του 2011. Το ταμπλό είναι νέο, με ρυθμιζόμενη LCD οθόνη που περιέχει ταχύμετρο, οδόμετρο, διπλό μετρητή ταξιδίου, θερμοκρασία περιβάλλοντος, πληροφορίες των καυσίμων και ρολόι, λυχνία που προειδοποιεί όταν πέφτει η θερμοκρασία κάτω από 3 βαθμ. C , κ.α. Το νέο V-Strom διαθέτει επίσης ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα 3 θέσεων.
Διέρευσαν πολλά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου V-Strom, μαζί με τις πλήρεις φωτογραφίες. Εξαιρώντας την φρέσκια και αρκετά διαφορετική εμφάνιση λοιπόν, διαπιστώνουμε ότι το V-Strom 650, που θα κυκλοφορήσει το 2012, έχει παραμείνει ίδιο στα περισσότερα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Η Suzuki απέφυγε να προχωρήσει σε μία πιο ριζική ανανέωση του ήδη υπάρχοντος μοντέλου.
Πιθανολογούμε ότι κάτι τέτοιο συνέβη για δύο λόγους. Είτε γιατί έκριναν ότι κάτι τέτοιο δεν ήταν απαραίτητο, μιας και οι δυνατότητες του προηγούμενου V-Strom είναι ακόμα αρκετές, είτε για να μην αυξηθεί το κόστος από την εξέλιξη μιας εντελώς νέας μοτοσικλέτας
Ουσιαστικά πλαίσιο, ψαλίδι, φρένα (με ABS), τροχοί έμειναν ακριβώς ίδια. Όσον αφορά τις αναρτήσεις δεν έχει διευκρινιστεί αν πρόκειται για εντελώς καινούρια τμήματα ή αν είναι απλώς τα παλιά (που από τις φωτογραφίες κάτι τέτοιο φαίνεται), με την προσθήκη ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίων στο τηλεσκοπικό πιρούνι και απόσβεσης επαναφοράς στο αμορτισέρ.
Ο κινητήρας επίσης παραμένει το γνωστό V2 σύνολο των 645 κ.εκ. , αν και φήμες ισχυρίζονται ότι είναι αυτός του Gladius 650. Ουσιαστικά οι αλλαγές αφορούν την χαμηλότερη συμπίεση (11.2:1 αντί 11.5:1), το νέο ψεκασμό με κεντρική μονάδα 32 bit και το σύστημα διπλών πεταλούδων της Suzuki (Suzuki Dual Throttle Valve) και τα δύο μπουζί ιριδίου ανά κύλινδρο.
Όλα αυτά αποσκοπούν στην πιο γεμάτη λειτουργία στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, καθώς και στην μείωση της κατανάλωσης. Χωρίς να έχουν ωστόσο ανακοινωθεί τιμές για την ιπποδύναμη, δεν περιμένουμε κάτι πολύ διαφορετικό στην απόδοση, μιας και όλα τα βασικά χαρακτηριστικά του κινητήρα είναι ίδια.
Νέο καταρχήν είναι το ψυγείο νερού, ενώ το ψυγείο λαδιού έφυγε από το μπροστινό τμήμα του κινητήρα. Εμφανώς διαφοροποιημένο αισθητικά είναι και το τελικό της εξάτμισης. Επίσης αλλαγμένες είναι οι εσωτερικές σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων.
Οι πιο μεγάλες βελτιώσεις βρίσκονται φυσικά στον τομέα της εμφάνισης. Το μπροστινό μέρος με τον προβολέα και τους νέους πλευρικούς αεραγωγούς χαρίζουν στο V-Strom μία πιο ανάλαφρη και φρέσκια εικόνα. Επίσης η ζελατίνα ρυθμίζεται πλέον σε τρεις θέσεις. Το πίσω μέρος της μοτοσικλέτας είναι λιγότερο αλλαγμένο.
Μικρότερο κατά 2 λίτρα το ρεζερβουάρ (20 λίτρα από 22) στενεύει και αυτό με την σειρά του την θέση οδήγησης. Εντελώς νέος είναι και ο πίνακας οργάνων.
Η σέλα έχει αντιολισθητικό κάλυμμα και κόκκινες ραφές.
Μερικές ακόμη αλλαγές είναι τα σωληνάκια υψηλής πίεσης στα φρένα και τα ειδικά σχεδιασμένα tubeless ελαστικά μόνο για το V-Strom.
Στις διαστάσεις της μοτοσικλέτας βλέπουμε μικρότερο πλάτος κατά 5 χλστ (835 από 840), ίδιο μήκος (2.290 χλστ), ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο (1.560 χλστ από 1.540) και μεγαλύτερο ύψος σέλας (835χλστ από 820 χλστ).
Τέλος, το νέο V-Strom θα διατίθεται σε τρεις χρωματισμούς, μαύρο, λευκό και πορτοκαλί.
Πηγή: ΣΚΑΪ