Στην καλύτερη της φάση φαίνεται να βρίσκεται η Seat καθώς οι πωλήσεις της…σπάνε κοντέρ.
Καταγράφηκε αύξηση των πωλήσεων κατά 7% από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους και για πρώτη φορά άγγιξε τις 202.600 μονάδες.
Μόνο τον μήνα Απρίλιο, η Seat σημείωσε 51.000 πωλήσεις, 1,8% περισσότερες από το 2018. Από την άλλη οι πωλήσεις της νέας μάρκας CUPRA συνεχίζουν την ανοδική πορεία. Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, η CUPRA πούλησε 7.900 αυτοκίνητα, 82,3% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2018.
Η κατανομή
Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2019, Γερμανία, Αλγερία και Ηνωμένο Βασίλειο είναι οι τρεις χώρες που σημείωσαν την υψηλότερη αύξηση όγκου πωλήσεων, με την Ισπανία να αποτελεί την κύρια αγορά της εταιρείας. Η Γερμανία και η Βρετανία ακολουθούν την Ισπανία, ενώ η Γαλλία και η Ιταλία αποτελούν οι δύο χώρες-κλειδιά της στρατηγικής ανάπτυξης της Seat στην Ευρώπη.
Η αύξηση των πωλήσεων και η θετική επίδραση πώλησης οχημάτων με υψηλότερο περιθώριο κέρδους επέτρεψαν στο λειτουργικό κέρδος της εταιρείας να φθάσει φέτος στο ρεκόρ των 89 εκατομμυρίων ευρώ το πρώτο τρίμηνο. Επιπλέον, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε για πρώτη φορά πάνω από 3 δισεκατομμύρια ευρώ (3.053 δισ. ευρώ) την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2019, ο οποίος είναι κατά 9,7% υψηλότερος από τους πρώτους τρεις μήνες του περασμένου έτους (2,782 δισ. ευρώ).