Άλλη μια ανάκληση ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, καθώς η εταιρεία ΕΛΜΑ A.Ε.Β.Ε.Α., αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας της MAZDA στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων MAZDA3 και MAZDA3 MPS.
Η ανάκληση αφορά 1326 οχήματα, παραγωγής από 7 Ιανουαρίου 2008 μέχρι 22 Δεκεμβρίου 2008, σε ορισμένα από τα οποία η γείωση του μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων μπορεί να έχει καμφθεί ακούσια κατά την συναρμολόγηση. Αν αυτό συμβεί, μπορεί να αυξηθεί η αντίσταση του κυκλώματος, προκαλώντας βλάβη λειτουργίας στο μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων. Σε αυτή την περίπτωση η απώλεια λειτουργίας των υαλοκαθαριστήρων, σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες, μπορεί ενδεχομένως να αυξήσει τον κίνδυνο ατυχήματος. Επισημαίνεται ότι η ανάκληση δεν αφορά την λειτουργία του πίσω υαλοκαθαριστήρα (εάν υπάρχει).
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με τα ανωτέρω θέματα.
Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών MAZDA σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει τοποθέτηση πρόσθετης γείωσης στο μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την εταιρεία ΕΛΜΑ A.Ε.Β.Ε.Α. στο τηλέφωνο 210 5156043.