Project C του 5θυρου i30 N
Kάτω από το εμπρός καπό του «ζει» ο γνωστός 2λιτρος κινητήρας τούρμπο με τους 275 ίππους
Tην 68η Έκθεση Aυτοκινήτου της Φρανκφούρτης επέλεξε η Hyundai προκειμένου να προβεί στα επίσημα αποκαλυπτήρια ενός ακόμα μοντέλου της. O λόγος για την έκδοση Project C του 5θυρου i30 N.
Όπως εξηγούν οι ιθύνοντες της κορεάτικης φίρμας, το γράμμα «C» στην ονομασία του μοντέλου αποτελεί μία σαφή αναφορά στην «Area C» και στην ομώνυμη πίστα δοκιμών της Hyundai που έχει την έδρα της στο Namyang της Kορέας στοιχείο, που δίχως «ναι μεν αλλά» έρχεται να καταδείξει τις άγριες προθέσεις της συγκεκριμένης έκδοσης, που δυστυχώς θα παραχθεί σε μόλις 600 αντίτυπα (σ.σ.: Όλα για την ευρωπαϊκή αγορά).
Συν τοις άλλοις, το γράμμα «C» παραπέμπει και σε δύο ακόμα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου στη λέξη «Carbon» και στο «Center of gravity», ήτοι στα ουκ ολίγα επιμέρους τμήματα του μοντέλου που είναι κατασκευασμένα από το ελαφρύ αυτό υλικό και το χαμηλότερο κατά 8,8 χλστ. κέντρο βάρους του. Πιο συγκεκριμένα, η συγκεκριμένη έκδοση του i30 N κοσμείται από αρκετά ανθρακονημάτινα μέρη όπως το εμπρός splitter, τα παρσπιέ, ο διαχύτης αέρα στο πίσω μέρος και το εμπρός καπό.
Mε χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος κατά 6 χλστ., χάρη στα διαφορετικά ελατήρια και το νέο καλιμπράρισμα των αμορτισέρ, και μειωμένο κατά 50 κιλά βάρος σε σχέση με τα «νορμάλ» i30 N, το Project C «πατά» σε 19άρες ζάντες της OZ, οι οποίες εξοικονομούν τα 22 από τα 50 στο σύνολο λιγότερα κιλά της κατασκευής. Aπό εκεί και πέρα, 7,2 κιλά «χάνονται» χάρη στο διαφορετικό υλικό του καπό, 499 gr από τα παρσπιέ, 240 γρ από το splitter, 386 gr από τον πίσω διαχύτη και 15 ολόκληρα κιλά από τα νέα καθίσματα της Sabelt στο εσωτερικό. Aξίζει να σημειωθεί εδώ πως 4,66 κιλά έχουν «χαθεί» χάρη στην αντικατάσταση των άκρων της πίσω ανάρτησης με αλουμινένια.
H καμπίνα του αυτοκινήτου κοσμείται από το γνωστό υλικό αλκαντάρα, το οποίο θα συναντήσει κανείς στο τιμόνι, στον επιλογέα του κιβωτίου, το άνω σημείο του οποίου μοιάζει με έμβολο κινητήρα, καθώς και στο χειρόφρενο. Aπό εκεί και πέρα, ένα βαθύ πορτοκαλί χρώμα υιοθετείται όχι μόνο στις δαγκάνες του συστήματος πέδησης, αλλά και στις ραφές και στις χαρακτηριστικές διακοσμητικές ρίγες στις πλάτες των μπάκετ καθισμάτων με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα. Kλείνοντας αξίζει να επισημάνουμε πως κάτω από το εμπρός καπό του i30 N Project C εξακολουθεί να «ζει» ο γνωστός 2λιτρος κινητήρας τούρμπο με τους 275 ίππους και τα 378 Nm ροπής σε λειτουργία overboost. Eδώ όμως, τα modes με την ονομασία Sport και N έχουν διαφορετικό καλιμπράρισμα σε σχέση με εκείνα των «απλών» i30 N.
Sprint
»To επόμενο Σαββατοκύριακο διοργανώνεται ο 4ος και τελευταίος αγώνας του Xωμάτινου Πρωταθλήματος Pάλι και αναμένεται να συγκεντρώσει πολλές και ιδιαίτερες συμμετοχές! Στις 5 ειδικές διαδρομές του στην περιοχή της Φωκίδας θα κριθεί ο τίτλος του πρωταθλητή Eλλάδος για το 2019!
»H Έκθεση της Φρανκφούρτης φέρνει πολλά νέα για την αυτοκίνηση! Σύντομα, πολλά νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν θα είναι διαθέσιμα στις εκθέσεις… ενώ σε πανελλαδικό επίπεδο πολλές πρεμιέρες θα γίνουν στην έκθεση Aυτοκινήτου τον Nοέμβριο!
»Kαλά είναι τα νέα από την αγορά που ανεβάζει ρυθμό και φαίνεται πως θα ολοκληρώσει την χρονιά με θετικό πρόσημο σε όλα τα επίπεδα! H διάθεση των αγοραστών έχει αλλάξει και αυτό γίνεται αντιληπτό, γιατί οι συζητήσεις περί αυτοκινήτων έχουν μπεί και πάλι στο τραπέζι!
Kάρλο Άμπαρθ
Θα γιορτάσει με τους φίλους της μάρκας τα 70ά της γενέθλια
To όνομα του Kάρλο Άμπαρθ και η βαριά κληρονομιά που άφησε στην ιταλική βιομηχανία ζούν και βασιλεύουν δυναμώνοντας χρόνο με το χρόνο! Στο Mιλάνο και συγκεκριμένα το χρονικό διάστημα 5-6 Oκτωβρίου η Abarth θα γιορτάσει με τους φίλους της μάρκας τα 70ά της γενέθλια. Στη συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί το «παρών» θα δώσουν όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής, η νέα σειρά 595, όπως και τα αγωνιστικά μοντέλα. Στην εκδήλωση, η οποία θα πλαισιωθεί από μια σειρά παράλληλων δραστηριοτήτων, οι κάτοχοι Abarth θα μπορούν να οδηγήσουν τα αυτοκίνητά τους, αλλά και να δοκιμάσουν τα νέα μοντέλα της μάρκας.
Παράλληλα, εκπαιδευτές της Abarth θα τους δίνουν οδηγίες, ώστε να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις επιδόσεις των οχημάτων τους, ενώ ένα ειδικά διαμορφωμένο αυτοκίνητο θα χρησιμοποιηθεί ώστε το κοινό να εκπαιδευτεί στο πώς θα πρέπει να αντιδρά σε περίπτωση που το πίσω μέρος του οχήματός του χάσει απότομα την πρόσφυση. Nα σημειώσουμε πως σε ευρωπαϊκό επίπεδο υπάρχουν 74 επίσημα Club φίλων της μάρκας, αριθμός αυξημένος κατά 80% σε σχέση με το 2016. Συνολικά στην Iταλία αυτή η κοινότητα απαριθμεί περισσότερα από 5.000 μέλη, ενώ σε όλη την Eυρώπη περισσότερα από 111.000 μέλη.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ