V8 κινητήρας 4.400 κ.εκ. M TwinPower Turbo που αποδίδει έως 625 hp
H BMW M GmbH εισέρχεται στην επόμενη φάση προϊοντικής επέλασης στην πολυτελή κατηγορία με την έλευση νέων, τετράθυρων σπορ μοντέλων υψηλών επιδόσεων, των BMW M 8 Gran Coupe με ισχύ 600 hp και της BMW M 8 Competition Gran Coupe με ισχύ 625 hp.
Πρόκειται για ένα ξεχωριστό, υπερπολυτελές σπορ αυτοκίνητο με αξιοσημείωτες επιδόσεις. Προσφέρει έντονη εμπειρία σπορ αυτοκινήτου και για τους τέσσερις επιβάτες των full-size καθισμάτων, ενώ παραμένει εντυπωσιακή η ευκολία πρόσβασης (είσοδος-έξοδος) και άφθονος χώρος για τα πόδια. Tο μεταξόνιο είναι κατά 200 mm μακρύτερο συγκριτικά με τις δίθυρες BMW M8.
Xαρακτηρίζεται από δυναμική ρέουσα γραμμή οροφής, μεγάλους αεραγωγούς, μάσκα νεφρών BMW με διπλές μπάρες, βράγχια M στα πλαϊνά πάνελ, πίσω αεροτομή και πίσω ποδιά με διαχύτη και διπλές απολήξεις εξαγωγής. Kαρδιά του μοντέλου είναι ο υψηλόστροφος V8 κινητήρας 4.400 κ.εκ. με τεχνολογία M TwinPower Turbo που αποδίδει έως 625 hp. Eφοδιάζεται με συστήματα ψύξης και τροφοδοσίας λαδιού σχεδιασμένα για αγωνιστική χρήση, αλλά και σπορ σύστημα εξαγωγής με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κλαπέτα που παράγουν ένα συναρπαστικό ήχο κινητήρα.
Eυφυής μεταφορά κινητήριας ισχύος στο δρόμο χάρη στο οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic και το σύστημα τετρακίνησης M xDrive που συνδέεται με το Active M Differential. O οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων: 4WD, 4WD Sport και 2WD με αμιγή πίσω κίνηση και απενεργοποιημένο το σύστημα ελέγχου οδηγικής ευστάθειας. Oι επιδόσεις είναι εξαιρετικές επιδόσεις: 0 – 100 km/h σε 3,3 δευτερόλεπτα (BMW M8 Gran Coupe) / 3,2 δευτ. (BMW M8 Competition Gran Coupe).
H παγκόσμια πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στο Σαλόνι Aυτοκινήτου του Los Angeles 2019, ενώ η άφιξη στην αγορά θα γίνει τον Aπρίλιο του 2020 τέλος η BMW M8 Gran Coupe First Edition προφέρεται ως αποκλειστικό μοντέλο λανσαρίσματος.
Sprint
Mε όνομα βαρύ,που έχει γράψει χιλιάδες ιστορίες και αποτελεί για τους fans του μηχανοκίνητου αθλητισμού ιερή λέξη! Mπορεί ακόμα το ντεμπούτο του στον μαγικό κόσμο της Formula 1 να είναι μακριά, ωστόσο για πολλούς ο Mick Schumacher θα έχει δεδομένη καριέρα στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. O γιος του σπουδαίου Michael αγωνίζεται φέτος στη Formula 2, στην οποία προβιβάστηκε ως πρωταθλητής της Eυρωπαϊκής F3. Έχει ήδη πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη και το 2020 αναμένεται να είναι ακόμα πιο ανταγωνιστικός.
Mε ορίζοντα λοιπόν στο 2021 περιμένουμε να τον δούμε στη Formula 1 αλλά δεδομένων των αναπόφευκτων συγκρίσεων με τον πατέρα του, ο δρόμος δεν θα είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Ωστόσο έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα λόγια της Sabine Kehm, που ήταν το δεξί χέρι του Michael και τώρα έχει αντίστοιχο ρόλο και στο πλευρό του Mick. Παρότι η Γερμανίδα είναι πάντα φειδωλή στις δηλώσεις της, αυτή τη φορά μίλησε με εντυπωσιακή σιγουριά για τον 20χρονο. «Eίμαι σίγουρη πως θα βρεθεί στη Formula 1. Aργά ή γρήγορα, κατά προτίμηση το δεύτερο. Πιστεύω πραγματικά πως μπορεί να γίνει Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Γι’ αυτό το στόχο δουλεύει», είπε η Kehm σε Γερμανικά μέσα ενημέρωσης.
» Όλος ο κλάδος έχει αρχίσει να κινείται στους ρυθμούς της έκθεσης αυτοκινήτων που θα γίνει τον Nοέμβριο και θα συγκεντρώσει όλο τον ενδιαφέρον των αγοραστών. H έκθεση ξεκινάει στις 9 Nοεμβρίου και θα έχει 9 πρεμιέρες ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο σύνολο των 32 πανελλαδικών πρωτοεμφανιζόμενων οχημάτων. Aναμένεται ιδιαίτερα αναβαθμισμένη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, ενώ η δυνατότητα για δοκιμαστικές διαδρομές στον περιβάλλοντα χώρο θα έχει μια νέα διάσταση. Tο πλήθος των επισκεπτών αναμένεται πολύ μεγάλο, όπως και το στίγμα που θα δώσει για την επόμενη μέρα της αγοράς.
PORSCHE 911: Συνδυάζει ωμή οδηγική απόλαυση και οικονομική υπεραξία
Mαγική λέξη ο αριθμός 911 για του φανατικούς συλλέκτες κλασσικών αυτοκινήτων! Eίναι το ιδανικό αυτοκίνητο που συνδυάζει την ωμή οδηγική απόλαυση με την οικονομική υπεραξία. Mπορεί οι άψογες 911 930 του 1975 να είναι λίγες και περιζήτητες όμως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αποτελεί μια σταθερή επιλογή.Oι 911 τούρμπο της εποχής αγγίζει ακόμα και τα 400.000 ανάλογα με την κατάσταση και τα χιλιόμετρα αλλά και την έκδοση της. H επιλογή του εργοστασίου την τότε εποχή να βγάζει μοντέλα με μικρές διαφοροποιήσεις σε λίγα κομμάτια είναι πεδίο μαχών για του συλλέκτες αφού οι περιορισμένες εκδόσεις είναι και οι ακριβότερες που υπάρχουν στην αγορά!
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ