Με νέες εκδόσεις κινητήρων και μικρές αναβαθμίσεις σε όλους τους τομείς, η Opel επανατοποθετεί στην αγορά το Insignia. Ένα εξαιρετικά πετυχημένο μοντέλο, το οποίο θα προσφέρεται πλέον με τούρμπο κινητήρες 1.4 λ. (140 ίπποι) και 2.0 λ. με 250 άλογα αλλά και τα νέα συστήματα τεχνολογίας.
Η Opel, λοιπόν, αντικαθιστά το ατμοσφαιρικό μοτέρ του 1.8 λ. με έναν ίδιας απόδοσης υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.4 λ. ενώ υπάρχει πλέον και ένας νέος 2.0-λίτρων υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης για το μοντέλο 4×4 με 30 περισσότερα άλογα φθάνοντας τους 250 ίππους.
Οι νέες εκδόσεις του Insignia θα παρουσιασθούν στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον επόμενο μήνα και σταδιακά θα περάσουν σε όλες τις αγορές της Ευρώπης.
Ο 1.4-λίτρου Turbo ecoFLEX κινητήρας προσφέρει στο Insignia επιτάχυνση 0-100 χλμ./ ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 205 χλμ/ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου βρίσκεται σε εξαιρετικά αποδεκτά επίπεδα με μόλις των 5.9 λίτρα βενζίνης στα 100 χλμ.
Ο 250 ίππων 2.0-λίτρων turbo κινητήρας επιταχύνει το Insignia 4×4 από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα του γερμανικού μεσαίου μοντέλου περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα. Όσον αφορά την κατανάλωση, αυτή είναι μόλις 8,9 λίτρα στα 100 χλμ.
Ακόμη, η Opel θα ενισχύσει την έκδοση των 220 ίππων -2.0-λίτρων Turbo Insignia με την μπροστινή κίνηση και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο-, με ένα σύστημα start / stop. Επίσης θα βελτιστοποιηθεί η αεροδυναμική επένδυση κάτω από το αμάξωμα και αντίστασης τριβής των ελαστικών, τα οποία θα συμβάλουν στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου από 0,5 έως 7,6 λίτρα ανά 100 χλμ.
Επίσης το αυτοκίνητο θα διαθέτει το Navi 900 Europa συστήμα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που διαθέτει SD κάρτες. Θα υπάρχει ακόμη μια αναβαθμισμένη εμπρός κάμερα, η οποία εκτός της ενημέρωσης για την απόσταση από το προπορευμένο όχημα θα προσφέρει ενημέρωση και προειδοποίηση για την αλλαγή λωρίδας.