Το βήμα που τους έδινε η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης έχασαν οι εταιρείες αυτοκινητοβιομηχανίας με την ακύρωση της 90ης διοργάνωσης λόγω κοροναϊού.
Οι μάρκες έχασαν την δημοσιότητα που περίμεναν να πάρουν από όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης γεγονός που αποτελεί μεγάλο πλήγμα.
Περισσότεροι από 160 εκθέτες είχαν προγραμματιστεί να αναδείξουν τα αυτοκίνητα και τις υπηρεσίες τους κατά την 90η Έκθεση της Γενεύης, η οποία επρόκειτο να ανοίξει για το κοινό στις 5 Μαρτίου και θα διαρκούσε μέχρι τις 15 Μαρτίου.
Η BMW και η Mercedes-Benz, δήλωσαν ότι θα χρησιμοποιήσουν το livestream για να παρουσιάσουν το BMW Concept i4 και την ανανεωμένη Mercedes E Class, αναφέρει το Reuters.
Η Ferrari, δεν σκοπεύει να οργανώσει εναλλακτική παρουσίαση και η Fiat Chrysler δήλωσε ότι δεν είχε σχέδιο Β, αλλά αναζητά τρόπους για να παρουσιάσει το νέο ηλεκτρικό Fiat 500.
Η γαλλική πολυτελής μάρκα DS, μέλος του ομίλου PSA, δήλωσε ότι αναζητά ένα χώρο κοντά στο Παρίσι για να παρουσιάσει το νέο πρωτότυπο DS Aero Sport Lounge Concept και να προγραμματίσει εκ νέου τις συνεντεύξεις με στελέχη της μέσω τηλεφώνου.
Η Audi, premium μάρκα που ανήκει στον όμιλο Volkswagen, δήλωσε ότι θα επιδιώξει να χρησιμοποιήσει ψηφιακά κανάλια για να ενημερώσει το κοινό σχετικά με το νέο Audi A3 sportback και το νέο Audi e-Tron S.
Το περασμένο έτος 660.000 άνθρωποι παρακολούθησαν την έκθεση της Γενεύης και η έκθεση επέφερε κέρδος περίπου 200-250 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα στις επιχειρήσεις στη Γενεύη.