Mε σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 που θα παρέχει στο όχημα «ελευθερίες»
H Mercedes προσπάθησε και όπως φαίνεται πέτυχε να δημιουργήσει με τη νέα S-Class ένα μοντέλο-σημείο αναφοράς στη δύσκολη από πλευράς ανταγωνισμού κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων. Kαι αυτό πρωτίστως, χάρη στην άφθονη τεχνολογία με την εξοπλίζεται η 4θυρη μπερλίνα από τη Στουτγάρδη με την εσωτερική ονομασία W223.
H νέα S-Class είναι η πρώτη Mercedes που θα διατίθεται όχι όμως από το λανσάρισμα, αλλά από το 2021, με σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 που θα παρέχει στο όχημα αρκετές «ελευθερίες» έως τα 50 χλμ./ώρα και θα φέρει την ονομασία Drive Pilot. Σε αγορές μάλιστα που το επιτρέπει η νομοθεσία, η νέα λιμουζίνα της Mercedes θα συνοδεύεται από το Intelligent Park Pilot, μια τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, η οποία δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να κατευθύνει απ’ έξω το αυτοκίνητο σε χώρο στάθμευσης με τις κατάλληλες υποδομές και αυτό μέσω της χρήσης μιας απλής εφαρμογής για smartphone.
H γερμανική εταιρία ανακοινώνει επίσης ότι η νέα S-Class διαθέτει πλέον τη δυνατότητα για over-the-air ενημερώσεις λογισμικού (σ.σ.: όπως και η επερχόμενη και αμιγώς ηλεκτροκίνητη EQS), ώστε οι ιδιοκτήτες να αποφεύγουν τις επισκέψεις στο επίσημο δίκτυο. Aπό πλευράς μεγέθους, και με δεδομένες τις ήπιες προσαρμογές-αλλαγές της S-Class έβδομης γενιάς σε επίπεδο σχεδιασμού, οι οποίες έχουν ρίξει τον συντελεστή οπισθέλκουσας στο εντυπωσιακό 0,22, το μήκος της έκδοσης με το μεγάλο μεταξόνιο ανέρχεται στα 5.225 χλστ. (+34 χλστ.) με το μεταξόνιο να υπερβαίνει, έστω και οριακά, τα 3,2 μ. Δομικά, η νέα Mercedes S-Class είναι ελαφρύτερη κατά 90 περίπου κιλά σε σχέση με την απερχόμενη, ενώ πάνω από 120 τμήματά της είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα υλικά. Στο εσωτερικό η ποιότητα, ο πλούσιος εξοπλισμός και η πολυτέλεια βρίθουν.
Όπως ανακοινώθηκε, η καμπίνα της νέας S-Class είναι εφοδιασμένη με μία νέα εκδοχή του πολύ-συστήματος διασύνδεσης και επικοινωνίας MBUX (Mercedes-Benz User Experience), ενώ στο επίκεντρο του ενδιαφέροντας στην πολυτελή σουίτα του αυτοκινήτου είναι οι τεχνολογίες που τίθενται κάτω από την ομπρέλα του ονόματος Energizing Comfort (σ.σ.: σε αυτές περιλαμβάνονται λειτουργίες, όπως για παράδειγμα το φιλτράρισμα των λεπτών κόκκων σκόνης και γύρης του εισερχόμενου αέρα, ενώ σε ορισμένες αγορές θα υπάρχει και η δυνατότητα το σύστημα να υποδεικνύει στον οδηγό και την ποιότητα του εξωτερικού αέρα).
Tο αυτοκίνητο αποτελεί ένα ζωντανό παράδειγμα από τις τεχνολογίες της επόμενης δεκαετίας και αναμένεται να κερδίσει την προτίμηση του καταναλωτικού κοινού όλης της κατηγορίας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ