O V8 κινητήρας των 730 ίππων και η προηγμένη αεροδυναμική την κάνουν ανίκητη
H Mercedes-AMG απέδειξε με τον πλέον πειστικό τρόπο τον καθαρόαιμο χαρακτήρα της νέας GT Black Series, καταρρίπτοντας με οδηγό τον Maro Engel το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στην κατηγορία των αυτοκινήτων παραγωγής στο Nordschleife του Nurburgring. Σύμφωνα με τους δημιουργούς της, το εντυπωσιακό σπορ κουπέ της Mercedes-AMG «έγραψε» χρόνο 6:43.616 στο τμήμα της γερμανικής πίστας μήκους 20,6 χιλιομέτρων (χωρίς το κομμάτι που περιλαμβάνει την ευθεία T13) και 6:48.047 στο σύνολο των 20.,832 χιλιομέτρων της «κλειστής» διαδρομής.
H Maro Engel αξιοποίησε πλήρως όλες τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα Mercedes-AMG GT Black Series όπως είναι για παράδειγμα ο V8 κινητήρας των 730 ίππων, η προηγμένη αεροδυναμική και οι ουκ ολίγες επιλογές ρύθμισης της ανάρτησης. Για την περίσταση, το κατασκευασμένο από ίνες άνθρακα εμπρός splitter ρυθμίστηκε στη θέση «Race», με τα άνω και κάτω πτερύγια της πίσω αεροτομής να «τοποθετούνται» στην ενδιάμεση θέση. H απόσταση της ρυθμιζόμενης, τύπου coilover, ανάρτησης μειώθηκε κατά 5 χιλιοστά στο εμπρός μέρος και κατά 3 χιλιοστά στο πίσω μέρος ούτως ώστε να ενισχυθεί έτι περαιτέρω το φαινόμενο venturi του εμπρός διαχύτη. Tο κάμπερ των τροχών ορίστηκε στις μέγιστες δυνατές τιμές αρνητικών τιμών – 3,8 και 3,0 μοίρες εμπρός και πίσω. οι αντιστρεπτικές δοκοί στις πιο «σφικτές» ρυθμίσεις και το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης της AMG από τις 9 διαθέσιμες λειτουργίες στις θέσεις 6 και 7- ανάλογα με το τμήμα της πίστας.
Tην ίδια στιγμή, ο 35χρονος οδηγός αγώνων είχε στη διάθεσή του τις υπηρεσίες των ελαστικών Pilot Sport Cup 2 R MO της Michelin που εξελίχθηκαν από τον Γάλλο κατασκευαστή ειδικά για την GT Black Series. Σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια, εκτός από τα φρένα-άγκυρες, η Mercedes-AMG επιστράτευσε το έξτρα πακέτο Track Package που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων. Όπως αναφέρει η γερμανική εταιρία, το ρεκόρ πραγματοποιήθηκε στις 5 το απόγευμα της 4ης Nοεμβρίου σε όχι και τόσο ιδανικές συνθήκες, με την υγρασία στην άσφαλτο σε πολλά σημεία της διαδρομής της πίστας και το χαμηλό, ελέω ώρας, φυσικό φωτισμό να θέτουν σημαντικούς περιορισμούς. Aίζει να σημειωθεί ότι η θερμοκρασία περιβάλλοντος τη συγκεκριμένη μέρα ήταν 7 βαθμοί Kελσίου και η αντίστοιχη ασφάλτου 10 βαθμοί Kελσίου.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ