Τι ανακοίνωσε η εταιρία
Η πανδημία ευνόησε την προσπάθεια για ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Ακόμη και οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που έχουν σαν κύριο μέλημά τους την επαφή και την επικοινωνία με τον πελάτη, υποχρεωθήκαν να αναζητήσουν λύσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να μειώσουν τις απώλειες στον όγκο των πωλήσεών τους λόγω των περιορισμών στις μετακινήσεις.
Η Volvo προσπαθεί να αυξήσει τις διαδικτυακές πωλήσεις, οι οποίες -σύμφωνα με την ανακοίνωση της σουηδικής μάρκας- έχουν επιταχυνθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελών μοντέλων έχει στόχο να πουλά το 50% του παγκόσμιου όγκου της μέσα από το διαδίκτυο έως το 2025.
Ο παγκόσμιος μετασχηματισμός στη αγορά των αυτοκινήτων επηρεάζει και τα δίκτυα των αντιπροσώπων και επισκευαστών που διατηρούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε όλον τον κόσμο.
Η Volvo θα τερματίσει τη συνεργασία της με την αλυσίδα αντιπροσώπων αυτοκινήτων Bilia. Η σκανδιναβική αντιπροσωπεία, με περίπου 140 εγκαταστάσεις κυρίως στη Σουηδία και τη Νορβηγία, έλαβε ειδοποίηση καταγγελίας απο τη Volvo.
Ο τερματισμός της συνεργασίας, ο οποίος έχει περίοδο προειδοποίησης δύο ετών, καλύπτει τόσο την πώληση αυτοκινήτων όσο και τις υπηρεσίες υπηρεσιών της Bilia για μοντέλα Volvo.
Η Bilia ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων δεν καλύπτονταν από τις συμφωνίες των αντιπροσώπων και ως εκ τούτου δεν επηρεάζονται από τον τερματισμό της συνεργασίας με τη Volvo.
Τον Σεπτέμβριο, η Volvo ανακοίνωσε ότι αγόραsε τη Upplands Motor, μία άλλη μεγάλη σουηδική αντιπροσωπεία, και πως σχεδίαζεi την πλήρη εξαγορά του λιανοπωλητή Bra Bil, επιδιώκοντας να συγχωνεύσει τις δύο επιχειρήσεις και να δημιουργησει μία δική της αντιπροσωπεία, τη Volvo Bil.
Η Volvo σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τις συγχωνευμένες επιχειρήσεις στη Σουηδία ως πιλότο για τη διαμόρφωση των μελλοντικών πωλήσεων αυτοκινήτων και να ενισχύσει την άμεση επαφή της με τους πελάτες, καθώς μετακινούνται όλο και περισσότερο στο διαδίκτυο.
ΠΗΓΗ: ΑΜΠΕ