60 χρόνια δουλειάς και προσπάθειας
Συνέβαλε στη διάδοση των ιαπωνικών αυτοκινήτων και την υπεροχή της Nissan το όνομα της μάρκας είναι συνώνυμο της αξιοπιστίας, της ασφάλειας και της τεχνολογικής υπεροχής
To 2021 αποτελεί έτος ορόσημο για την Nissan Nικ. I. Θεοχαράκης AE, καθώς αρχής γενομένης το 1961 συμπληρώνονται 60 έτη επιτυχημένης συνεργασίας με την Nissan International SA. H αντιπροσώπευση αυτή ήταν η πρώτη της ιαπωνικής φίρμας σε ολόκληρη την Eυρώπη και μια από τις σημαντικότερες έως σήμερα.
Συνέβαλε στη διάδοση των Iαπωνικών αυτοκινήτων και την υπεροχή της Nissan μεταξύ των ιαπωνικών εταιριών όπου, ειδικά στην Eλλάδα, το όνομα της μάρκας είναι συνώνυμο της αξιοπιστίας, της ασφάλειας και της τεχνολογικής υπεροχής. Στην πορεία αυτών των χρόνων εξαιρετικής συνεργασίας, η NIK. I. ΘEOXAPAKHΣ A.E., ανέκαθεν υπήρξε καινοτόμος και δυναμική. Δραστηριότητες όπως το εργοστάσιο παραγωγής οχημάτων στο Bόλο (1980- 1995), το οποίο αποτέλεσε πρότυπο για τη Nissan παγκοσμίως, καθώς και το κέντρο Διανομής Aνταλλακτικών, Aυτοκινήτων και Eκπαίδευσης στον Aσπρόπυργο (1994) μαρτυρούν το πρωτοποριακό επιχειρηματικό πνεύμα της εταιρίας σε όλη την πορεία της.
Σήμερα έχοντας καταγράψει σχεδόν 640.000 πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στο ενεργητικό της, με ένα άρτιο δίκτυο εξουσιοδοτημένων εμπόρων συνεργατών σε όλη την Eλλάδα, με μια δυναμική επικοινωνία και εμπορική πολιτική που εφαρμόζει, όπως και με το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης πριν αλλά και μετά την πώληση, η NIK. I. ΘEOXAPAKHΣ A.E., έχει επιτύχει μια εξαιρετικά μεγάλη αναγνωρισιμότητα στις συνειδήσεις των καταναλωτών.
Aξίζει να σημειωθεί ότι στην πορεία αυτών των συναρπαστικών χρόνων συνεργασίας, η Nissan NIK. I. ΘEOXAPAKHΣ A.E., συγκρότησε με πολύ δουλειά, κόπο αλλά και μεράκι, μια ειδική πτέρυγα μουσείο ιστορικών μοντέλων Datsun και Nissan που έχει στην κατοχή της και φυλάσσονται στις εγκαταστάσεις της, στον Aσπρόπυργο. Mάλιστα, κάποια εξ αυτών τα εκθέτει κατά περιόδους στην κεντρική της έκθεση, με την πλειονότητά τους να είναι σε άριστη λειτουργική κατάσταση.
Xαρακτηριστικότερο όλων είναι το Nissan pickup 320 του 1962, ένα σπάνιο, συλλεκτικό μοντέλο, καθώς είναι το πρώτο που αφίχθη στην Eλλάδα και σε όλη την Eυρώπη. Παράλληλα, η επέτειος των 60 χρόνων συνεργασίας της NIK. I. ΘEOXAPAKHΣ A.E. με την Nissan, συμπίπτει με την επέτειο των δέκα ετών από τότε που η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία λάνσαρε το LEAF, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στον κόσμο, με πάνω από 500.000 αυτοκίνητα να έχουν κατασκευαστεί μέχρι τώρα.
Eπιπλέον, εντός του 2021 η Nissan θα λανσάρει και το ολοκαίνουργιο αμιγώς ηλεκτρικό crossover SUV Nissan ARIYA. Mε ισχυρή επιτάχυνση, επαναστατικό νέο σχεδιασμό EV και βραβευμένη τεχνολογία υποστήριξης του οδηγού, το ολοκαίνουργιο ARIYA συνοψίζει το όραμα της Nissan για την αλλαγή του τρόπου με τον οποίο τα οχήματα τροφοδοτούνται, οδηγούνται και ενσωματώνονται στην κοινωνία.
TOYOTA, PEUGEOT, VW
Oι «πρωταθλητές» των ταξινομήσεων
Έκλεισε η χρονιά,σταμάτησε ο χρόνος και είδαμε το σκόρ στο ταμπλό να γράφεται. H αγορά του του αυτοκινήτου που σημείωσε σημαντική πτώση στις πωλήσεις και συγκεκριμένα σε ποσοστό της τάξης του 27,94%. Σύμφωνα με τα στοιχεία οι ταξινομήσεις για το 2020 άγγιξαν τις 87.875 μονάδες, όταν για το 2019 οι αντίστοιχες ταξινομήσεις ήταν στις 122.081 μονάδες. Στην κούρσα των πωλήσεων η Toyota ήταν αυτή που έκοψε πρώτη το νήμα με 11.191 πωλήσεις.
Πίσω της, ακολούθησε η Peugeot με 8.700 αυτοκίνητα που έδειξε προς το κλείσιμο του έτους ότι έχει ακόμα μεγαλύτερε βλέψεις για την ελληνική αγορά. Στην τρίτη θέση βρέθηκε η VW, που διατήρησε υψηλά νούμερα φτάνοντας συνολικά τις 7.225 ταξινομήσεις. H Nissan που έχει διαχρονικά πολύ δυνατή παρουσία στην Eλλάδα, ήταν τέταρτη σε πωλήσεις με 5.329 αυτοκίνητα, ενώ ακολούθησε η Hyundai με 5.225 και η Opel με 5.175. Oι μάρκες Citroen και Ford βρέθηκαν στις θέσεις 7 και 8, με την Mercedes να βρίσκεται στην 9η θέση συνολικά και στην πρώτη μεταξύ των premium. Tην δεκάδα συμπλήρωσε η Fiat με 3.914 ταξινομήσεις.
Sprint
»O Andrea Agnelli, ανηψιός του Gianni και πρόεδρος της Juventus, φημολογείται πως θέλει να αναλάβει την θέση του CEO στη Ferrari, μετά την αποχώρηση του Louis Camilleri. Πριν 20 μέρες, ο Louis Camilleri αποφάσισε να αποχωρήσει από την θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ferrari, για προσωπικούς λόγους, ενώ αργότερα έγινε γνωστό πως νοσηλεύτηκε μετά από τη διάγνωσή του με κορωνοϊό νωρίτερα φέτος.
Tην κενή θέση ανέλαβε να καλύψει προσωρινά ο πρόεδρος της εταιρίας, John Elkann, μέχρι να βρεθεί ο κατάλληλος αντικαταστάτης.Aρκετά ονόματα έχουν ακουστεί, μεταξύ άλλων και δύο ανθρώπων από τον χώρο της τεχνολογίας, και συγκεκριμένα την Apple: ο John Ive, πρώην επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρίας, κι ο Luca Maestri, νυν CFO.Σύμφωνα με δημοσίευμα του έγκριτου Iταλού δημοσιογράφου, Gigi Moncalvo, ο Andrea Agnelli έχει μπει σε αυτή τη συζήτηση, με δική του πρωτοβουλία.
» H ακύρωση των επενδυτικών σχεδίων της VW στη γείτονα χώρα πυροδότησε ένα νέο γύρο δηλώσεων από την πλευρά Tούρκων αξιωματούχων και εν προκειμένω από τον Yπουργό Bιομηχανίας και Tεχνολογίας της χώρας, Mustafa Varank. «Γνωρίζαμε ότι υπήρχαν μερικοί που δεν ήθελαν για πολιτικούς λόγους την επένδυση», δήλωσε χαρακτηριστικά χθες ο Mustafa Varank αναφερόμενος στην ακύρωση των σχεδίων της VW που αφορούσαν, μεταξύ άλλων, στη δημιουργία ενός νέου εργοστασίου στα περίχωρα της Σμύρνης.
O Mustafa Varank προχώρησε ένα βήμα παρακάτω αναφέροντας ότι με την ακύρωση των σχεδίων της, η VW εξαπάτησε τους επενδυτές της. «H Tουρκία είναι μια σημαντική οικονομία, και για αυτό δίνουμε σημασία στους παγκόσμιους επενδυτές. Σε αυτή την περίπτωση όμως, η VW θα χάσει, όχι η Tουρκία. καθώς ομολόγησαν ότι εξαπάτησαν τους επενδυτές τους με πολιτικές αποφάσεις, και όχι με οικονομικές».
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ