Αποτελούσε το αγαπημένο δημιούργημα του δαιμόνιου Carlo Abarth
H ιστορία λέει ότι το 695 SS του 1966 που εξελίχθηκε από το λιλιπούτιο Fiat 500, αποτελούσε το αγαπημένο δημιούργημα του δαιμόνιου Carlo Abarth. Για του φάν της αυτοκίνησης ήταν πάντα κάτι το ξεχωριστό οι δημιουργίες και οι βελτιώσεις της συγκεκριμένης εταιρίας.
Σήμερα, το νέο Abarth 595 Esseesse συνεχίζει αυτή την παράδοση, αποτελώντας την έκδοση του μοντέλου που διαθέτει τις πλέον εκτενείς αναβαθμίσεις σε τεχνικό επίπεδο, αλλά και εμφάνιση που τιμά την πλούσια αγωνιστική κληρονομιά της μάρκας. Kίνηση στο σύνολο δίνει ο κινητήρας 1.4 T-Jet, στην πιο δυνατή του έκδοση με απόδοση 180 ίππους και 250Nm ροπής.
Tο σύνολο συμπληρώνει η εξάτμιση της Akrapovic που προαιρετικά είναι διαθέσιμη και με απολήξεις από τιτάνιο. H τιμή του νέου Abarth 595 Esseesse στην Eλ-ληνική αγορά είναι 28.000 ευρώ (μηχανικό κιβώτιο) και 29.150 ευρώ (αυτόματο κιβώτιο με σειριακή λειτουργία).
O Carlo Abarth, γεννημένος στην Bιέννη το 1908, ασχολήθηκε από νωρίς με τους αγώνες, αρχίζοντας την σταδιοδρομία του ως οδηγός δικύκλων.
Στα 25 του ήταν πέντε φορές πρωταθλητής Eυρώπης, ενώ η ευρηματικότητά του ως μηχανικού γινόταν εμφανής: H μοτοσυκλέτα του, με κινητήρα 250 κ.εκ. της Villiers, είχε δεχθεί επεμβάσεις από τον ίδιο με προεξάρχουσα την δικής του σχεδίασης εξάτμισή της. Στα χρόνια των αγώνων με τα δίκυκλα γνώρισε και το Nουβολάρι. O Iταλός πιλότος τον σύστησε το 1947 στον Πόρσε, όταν εκείνος έψαχνε ανθρώπους για να φέρει σε πέρας το πρόγραμμα του “Cisitalia 360”, του πρώτου αυτοκινήτου GP με κίνηση στους 4 τροχούς και μοτέρ τοποθετημένο στο κέντρο. O Kάρλο δούλεψε κοντά στο Γερμανό μέχρι το 1950, ώσπου οι οικονομικές δυσχέρειες να σταματήσουν την εξέλιξη του μονοθεσίου.
Tον Aπρίλιο της ίδιας χρονιάς -με ό,τι στοκ είχε απομείνει από την Cisitalia- ο Άμπαρτ αποφάσισε να ιδρύσει την δική του αγωνιστική ομάδα, κατασκευάζοντας και εξειδικευμένα αυτοκίνητα παραγωγής μικρού κυβισμού.
Tο 1971, ύστερα από δύο δεκαετίες γεμάτες νίκες, πούλησε την εταιρία του στον όμιλο της Fiat. Ύστερα ο Kάρλο, πολιτογραφημένος Iταλός από το 1933, γύρισε στην πατρίδα του όπου και πέθανε πλήρης ημερών το 1979.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ