Το βραβείο «Car Design» καθιερώθηκε το 1984 με πρωτοβουλία του περιοδικού Auto&Design. Φέτος τιμά την Peugeot στην κατηγορία “Brand Design Language”, για τη διεθνή στιλιστική της γλώσσα, η οποία εκφράζεται μέσα από τη γκάμα των προϊόντων της μάρκας.
Σύμφωνα με την κριτική επιτροπή «η νέα γκάμα της PEUGEOT δείχνει την εξέλιξη της μάρκας σε επίπεδο σπορ χαρακτήρα και αισθητικής, προσθέτοντας προκλητικά δυνατές γραμμές, οι οποίες παραμένουν συνεπείς με τις ιστορικές της ρίζες».
Ο Matthias HOSSANN, Διευθυντής Σχεδιασμού της PEUGEOT, ήταν ιδιαίτερα υπερήφανος που παρέλαβε το βραβείο, καθώς αποτελεί μία σημαντική διεθνή διάκριση, η οποία σχετίζεται με την μεγάλη εμπορική επιτυχία των προϊόντων της μάρκας PEUGEOT.
Η βράβευση προήλθε από μία επιτροπή 12 δημοσιογράφων του διεθνούς ειδικού τύπου, ώστε να εξασφαλίζεται η αντικειμενική αξιολόγηση του σχεδιασμού των αυτοκινήτων.
Η τελετή βράβευσης έλαβε χώρα στις 30 Νοεμβρίου, διαδικτυακά, από το Εθνικό Μουσείο Αυτοκινήτου στο Τορίνο. Οι κατηγορίες βράβευσης ήταν τρεις (“Production Car”, “Concept Car” and “Brand Design Language”) και μεταξύ δέκα φιναλίστ, η PEUGEOT διακρίθηκε στην κατηγορία “Brand Design Language”.
Ως διευθυντής σχεδιασμού της PEUGEOT, ο Matthias HOSSANN δήλωσε υπερήφανος γι’ αυτή τη σημαντική αναγνώριση της PEUGEOT: «Είμαι πολύ χαρούμενος που παραλαμβάνω αυτό το βραβείο. Έρχεται σε μία πολύ σημαντική στιγμή για τη μάρκα, καθώς το νέο PEUGEOT 308 αναβαθμίζει το design και την προσωπικότητα της μάρκας ακόμη περισσότερο. Η νέα μας εταιρική εικόνα εγκαινιάστηκε με το νέο PEUGEOT 308 και άλλαξε τον τρόπο που επικοινωνούμε τις αξίες μας. Οι ρίζες μας χαρακτηρίζονται από ένα ένδοξο παρελθόν και μας μεταφέρουν σε ένα συναρπαστικό μέλλον».
Αυτό το βραβείο ακολουθεί το αντίστοιχο βραβείο που έλαβε το PEUGEOT 2008 το 2019, στην κατηγορία «Production Car». Επιβεβαιώνει την συνέπεια με την οποία εξελίσσεται η PEUGEOT, καθώς και την μετατόπισή της στην premium αγορά, η οποία έγινε με τον σεβασμό που απαιτεί μία μάρκα που γεννήθηκε το 1810.
Το μπροστινό τμήμα του PEUGEOT 308, με τη νέα ταυτότητα που αποκαλύφθηκε στις αρχές της χρονιάς, άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας και προδιαγράφει την εξέλιξη του μελλοντικού της design.