3,6 εκατ. δολ. πουλήθηκε μια Ferrari του 1958
«Τα τρία από τα τέσσερα κορυφαία κομμάτια της δημοπρασίας (μία άλλη Ferrari, μία Lamborghini και μία Aston Martin) δεν βρήκαν αγοραστές»
Αντί 3,6 εκατ. δολαρίων πουλήθηκε μία Ferrari του 1958, καθώς σε πρόσφατη δημοπρασία, οι συλλέκτες κονταροχτυπήθηκαν για τα πιο σπάνια κλασικά αυτοκίνητα, αλλά δεν φάνηκαν διατεθειμένοι να ανοίξουν τα πορτοφόλια τους για άλλα.
Τα τρία από τα τέσσερα κορυφαία κομμάτια της βραδιάς δεν βρήκαν αγοραστές. Έτσι, μία άλλη Ferrari, μία Lamborghini και μία Aston Martin έμειναν στα αζήτητα.
Η Ferrari 250 GT LWB “Tour de France” Berlinetta αγοράστηκε στη δημοπρασία της RM Auctions από έναν συλλέκτη που τη «χτύπησε» τηλεφωνικά. Το σπάνιο αυτοκίνητο, που δεν έχει την αρχική του μηχανή, παρέμεινε για πολλά χρόνια στις ΗΠΑ, ώσπου αγοράστηκε από Βρετανό συλλέκτη. Το 2005, έτρεξε στο Mille Miglia.
«Χρειάστηκε να δουλέψουν σκληρά για να φέρουν προσφορές. Υπάρχει ακόμα ενδιαφέρον για καθιερωμένα αυτοκίνητα ανώτατου επιπέδου, όπως είναι οι Ferrari. Η πρόοδος στην αγορά των Aston Martin τα τελευταία πέντε χρόνια έχει υπάρξει εξαιρετική, και κανείς δεν μπορεί παρά να αναρωτιέται πόσο θα συνεχιστεί αυτό», εξηγεί στο Bloomberg ο Dave Selby, αναλυτής της Historic Automobile Group International (HAGI).
Ο δείκτης HAGI Top 50 benchmark Index, που μετρά την πορεία των τιμών των σπάνιων αυτοκινήτων, υποχώρησε κατά 0,35% το Σεπτέμβριο. Στις δημοπρασίες που πραγματοποιήθηκαν τον Αύγουστο στην Καλιφόρνια, τα πιο σπάνια μοντέλα σημείωσαν νέα ρεκόρ, όμως, τα πιο συνηθισμένα αυτοκίνητα δυσκολεύτηκαν να βρουν αγοραστές.
Η ζήτηση μειώνεται λόγω των ανησυχιών που προκαλεί η κρίση χρέους και της μεταβλητότητας στα χρηματιστήρια. Έτσι, ανάμεσα στα αυτοκίνητα της δημοπρασίας που δεν κατάφεραν να προσελκύσουν προσφορές ήταν μία Aston Martin DB4 GT του 1961. Το αυτοκίνητο, που είναι ένα από τα μόλις 75 του είδους του που έχουν κατασκευαστεί, είχε εκτιμηθεί στις 780.0000-880.000 στερλίνες.
Χωρίς αγοραστή έμεινε και μία Ferrari 750 Monza Spyder του 1955, που είχε εκτιμηθεί στα 1,5-1,8 εκατ. στερλίνες. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο αγώνων, που κατασκευάστηκε σε 29 κομμάτια. Οι αγοραστές γύρισαν επίσης την πλάτη σε μία κόκκινη και χρυσή Lamborghini Miura SV του 1972. Το αυτοκίνητο είχε εκτιμηθεί στις 750.000-900.000 στερλίνες.
Η RM έβγαλε στο σφυρί περίπου 100 επενδυτικής αξίας αυτοκίνητα και κατάφερε να πουλήσει το 70% από αυτά. Η εταιρεία είχε υπολογίσει ότι θα αντλήσει από τη βραδιά, στην οποία προσφέρθηκαν επίσης 25 μηχανές, 12-15 εκατ. στερλίνες.