Πανηγυρική επιβεβαίωση της Deal News: Το Gruppo ανακοίνωσε ότι η Maserati θα φτιάχνει τη νέα Alfa
Η μονάδα παραγωγής του μικρού σπορ μοντέλου, θα γίνει από τη Maserati στο εργοστάσιο στην Modena της Ιταλίας. Πρόκειται για το ίδιο εργοστάσιο στο οποίο κατασκευάζεται και η νέα Maserati Quattroporte, καθώς και η GranTurismo. Πλέον, είναι επίσημο.
Η Fiat, αρχίζει την κατασκευή της φοβερής και τρομερής Alfa Romeo 4C από το Μάιο του 2013. Και, όπως όλα δείχνουν, η τιμή της θα είναι χαμηλή, αφού, όπως επεσήμαιναν με νόημα τα στελέχη του Gruppo, δεν θα χρειαστεί να κατασκευαστεί νέα μονάδα. Και πού θα κατασκευάζεται λοιπόν η 4C;
Εδώ είναι τα ευχάριστα νέα. Η μονάδα παραγωγής του μικρού σπορ μοντέλου, θα γίνει από τη Maserati στο εργοστάσιο στην Modena της Ιταλίας. Πρόκειται για το ίδιο εργοστάσιο στο οποίο κατασκευάζεται και η νέα Maserati Quattroporte, καθώς και η GranTurismo. Άραγε αυτό σημαίνει ότι η Maserati θα ετοιμάσει ένα φθηνότερο (δηλαδή κάτω των 100.000) entry level coupe; Όσον αφορά στο ρυθμό παραγωγής του εργοστασίου σχετικά με το νέο μοντέλο της Alfa Romeo 4C θα φτάσει τις 2.500 μονάδες ετησίως και η τιμή της στην Ευρώπη θα φτάνει τα 50.000 ευρώ. Τιμή- έκπληξη για ένα αυτοκίνητο με επιδόσεις supercar, κατανάλωση μεσαίου οικογενειακού και τεχνολογικές λύσεις που φαντάζουν σχεδόν… εξωγήινες.
Να γινόμαστε σαφείς. Η Alfa Romeo 4C, θα αποτελεί μαζί με το KTM X-BOW, τα μοναδικά αυτοκίνητα κάτω των 200.000 ευρώ που θα έχουν σασί από ανθρακονήματα. Λύση που βλέπουμε σε ακραίες υπερκατασκευές όπως το Lexus LF-A και η McLaren MP-4, όχι όμως και σε ιερά τέρατα όπως το Nissan GT-R και η Porsche 911.
Τα μυστικά της
Το «καυτό» μοντέλο με τις εκρηκτικές επιδόσεις, θα «φορά» τον δοκιμασμένο και αξιόπιστο 4κύλινδρο 1750 turbo απόδοσης 230 ίππων (αυτών που φορά η Giulietta QV) και τη δύναμη στους πίσω τροχούς θα μεταφέρει το νέο, ξηρού τύπου, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με το manettino στο τιμόνι, Alfa TCT. Το μοντέλο θα διατίθεται σε τρία πακέτα εξοπλισμού, τουλάχιστον για αρχή. Όμως το μεγάλο ερώτημα είναι ένα: Πόσο θα κοστίζει; Η τιμή της 4C θα κυμαίνεται περίπου στις 50.000 ευρώ. Στη Βρετανία, λένε πως το μοντέλο θα κοστίζει περίπου 45.000 λίρες, ήτοι περίπου 54.000 ευρώ. Δεν είναι πολλά για ένα supercar…
Το ομορφότερο
Η πισωκίνητη, κεντρομήχανη και διθέσια πολεμική μηχανή με το όνομα Alfa Romeo 4C, υιοθετεί την αρχιτεκτονική «κίνηση πίσω – κινητήρας στο κέντρο», έχοντας μήκος περίπου στα 4 μ. και μεταξόνιο λιγότερο από 2.400 χλστ. Οι διαστάσεις αυτές από τη μία τονίζουν τα συμπαγή χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και από την άλλη εστιάζουν στην ευελιξία και τον σπορ του χαρακτήρα, μαζί φυσικά με τις μοναδικές σχεδιαστικές γραμμές μέσα-έξω που ξεχειλίζουν από γνήσιο ιταλικό στιλ.
Με άρωμα 8C
Η Alfa Romeo 4C Concept χρησιμοποιεί τεχνολογία και υλικά που έρχονται από την εντυπωσιακή 8C Competizione (ανθρακονήματα, αλουμίνιο και πίσω κίνηση) αλλά και χαρακτηριστικά από μοντέλα της Αlfa Romeo, που πωλούνται αυτή τη στιγμή: τον 1750 βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, το «ξηρού» τύπου και διπλού συμπλέκτη κιβώτιο Alfa TCT και φυσικά τον επιλογέα του συστήματος Alfa D.N.A για το δυναμικό έλεγχο του αυτοκινήτου.
Εξελιγμένη με βάση την τεχνογνωσία εξέλιξης των Alfa Romeo 8C Competizione και 8C Spider, η νέα 4C συνδυάζει τη φιλοσοφία της πίσω κίνησης των προαναφερθέντων μοντέλων, με την κορυφαία οδηγική απόλαυση και κράτημα της Alfa Romeo.
Η 4C εστιάζει στο περιορισμένο βάρος με την εκτενή χρήση ανθρακονημάτων, που φυσικά παίζουν και σπουδαίο δομικό ρόλο για την επίτευξη κορυφαίας ευκινησίας πέρα από την εξαιρετική αναλογία βάρους/ισχύος των 4 κιλών/ίππο. Το αμάξωμα είναι εξ’ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, ενώ η δομή του πίσω πλαισίου και οι εμπρός/πίσω ζώνες παραμόρφωσης είναι από αλουμίνιο. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ο περιορισμός του βάρους στα 850 κιλά, αλλά και η βελτιστοποίηση του κέντρου βάρους του οχήματος, δίνοντας ξεκάθαρα το πλεονέκτημα της συναρπαστικής οδήγησης και της ευελιξίας ακόμα και στους απαιτητικούς δρόμους με στροφές.
Το όνομα «4C Concept» έχει άμεση σχέση με τη χρήση του 4 κύλινδρου 1750 Turbo κινητήρα χάρη στην τεχνολογία αιχμής που χρησιμοποιεί (άμεσος ψεκασμός, διπλός μεταβλητός χρονισμός, τεχνολογία scavenging για μηδενισμό του turbo lag) αποδίδει πάνω από 200 ίππους και μπορεί να χαρίσει δυναμικές συγκινήσεις. Συνδυασμένος με το νέο, ξηρού τύπου, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη «Alfa TCT» ο κινητήρας επιτρέπει στο πρωτότυπο 4C να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 5” και να εμφανίζει τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Τεχνολογίες
Αυτό το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε συνδυάζοντας ιδανικά όλες τις τεχνολογίες Alfa Romeo και δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να τις εκμεταλλευτεί ανάλογα με τη διάθεσή του μέσω του συστήματος δυναμικού ελέγχου Alfa D.N.A.
Η Alfa Romeo 4C Concept διαθέτει σοφιστικέ ανάρτηση (διπλά ψαλίδια εμπρός και γόνατα MacPherson πίσω) για κορυφαίο κράτημα και απόλυτα έλεγχο του αυτοκινήτου, στοιχεία που ευνοούνται από την εξαιρετική σχέση βάρους/ισχύος και από την κατανομή βάρους 40% στον εμπρός και 60% στον πίσω άξονα.
Η 4C ακολουθεί πιστά τη σπορ παράδοση της φίρμας και ανάγει το σχεδιασμό της, πίσω στις ρίζες της, όταν η ευκινησία και η χαμηλή σχέση βάρους/ισχύος ήταν τα κλειδιά για την κατασκευή ενός επιτυχημένου σπορ αυτοκινήτου.
ΣΤΗΛΗ
– Η Fiat και η Gucci παρουσίασαν σε μια λαμπρή εκδήλωση στο Μιλάνο μια συλλογή 5 ταινιών μικρού μήκους με πρωταγωνιστή το Fiat 500 by Gucci, με την καλλιτεχνική υπογραφή ορισμένων από τους πλέον διακεκριμένους δημιουργούς στον κόσμο, σήμερα. Η Creative Director της Gucci, Frida Giannini, και η Fiat προσκάλεσαν τους Jefferson Hack (Αρχισυντάκτη των περιοδικών Dazed & Confused και AnOther), Chris Sweeney (Σκηνοθέτης του NOWNESS), Olivier Zahm (Αρχισυντάκτη του περιοδικού Purple Fashion), Franca Sozzani (Αρχισυντάκτρια της Vogue Italy), και Alexi Tan (Σκηνοθέτης) για την παραγωγή ταινιών μικρού μήκους, εμπνευσμένες από το Fiat 500 by Gucci. Οι ταινίες είναι πλέον διαθέσιμες στo 500bygucci.com/shortvideos.
– Στο Πεκίνο θα παρουσιαστεί η πρωτότυπη εκδοχή ενός τετράθυρου coupe, το οποίο πρόκειται να βασιστεί στο δάπεδο της νέας A-Class, αποτελώντας τη μικρογραφία της μέχρι σήμερα γνωστής CLS.
-H ανακοίνωση των στοιχείων πωλήσεων για το πρώτο τρίμηνο του 2012 από τον ACEA αποκάλυψε μια δυναμική από την Hyundai η οποία σε αντίθεση με το γενικότερο κλίμα κάμψης της ζήτησης που επικρατεί στην ευρωπαϊκή αγορά σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων, αυξάνοντας παράλληλα και το μερίδιο αγοράς της σε ιστορικά υψηλά επίπεδα. Η Hyundai διέθεσε κατά το πρώτο τρίμηνο του 2012 114.571 μονάδες στην ευρωπαϊκή αγορά, μέγεθος αυξημένο κατά 12,5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο αγοράς της κορεατικής φίρμας αυξήθηκε στο 3,3% κατά το ίδιο διάστημα, σημειώνοντας επίσης ρεκόρ.
-Το αναβαθμισμένο σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix δεύτερης γενιάς που μπορεί να μεταφέρει μέχρι τέσσερα ποδήλατα ταυτόχρονα διατίθεται τώρα για τα Astra Sports Tourer και Zafira Tourer. Το καινοτόμο σύστημα – αποκλειστικότητα της Opel -είναι ενσωματωμένο στον πίσω προφυλακτήρα και προσφέρει άνεση στη μεταφορά ποδηλάτων για μεγαλύτερη απόλαυση στις διακοπές ή σε αποδράσεις στην εξοχή με συγγενείς ή φίλους.