Στα ύψη σκαρφάλωσαν οι ετήσιες πωλήσεις της BMW τόσο για το βασικό της εμπορικό σήμα όσο και για τα σήματα των Mini και Rolls-Royce.
Οι πωλήσεις του ομίλου αναρριχήθηκαν το 2012 στα 1,85 εκατομμύρια οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 11% σε σχέση με πέρυσι.
Τη μέγιστη συνεισφορά στην αύξηση αυτή έκαναν οι πωλήσεις των οχημάτων με το σήμα της BMW, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 12% σε 1,54 εκατομμύρια. Οι πωλήσεις των Mini αυξήθηκαν κατά 6% στις 301.526 και οι πωλήσεις των Rolls-Royce κατά 1% στις 3.538.
Όπως αναφέρει η BMW σε σημερινή ανακοίνωση, τα δημοφιλή της εμπορικά σήματα κατέφεραν να αντεπεξέλθουν στις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στις αγορές.
«Μπαίνουμε στη νέα χρονιά με θετική δυναμική και, παρά τις σοβαρές αναταραχές σε ορισμένες αγορές, θέτουμε ως στόχο να πετύχουμε άλλο ένα έτος με πωλήσεις ρεκόρ το 2013», δήλωσε ο Ίαν Ρόμπερτσον, διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της BMW.