Το Chevrolet Orlando δέχεται τον 1,4 τούρμπο κινητήρα της Opel και ξεπερνά το «έμφραγμα» των 1.800 κ.εκ., προσεγγίζοντας πλέον τις ανάγκες και απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού.
Το Orlando, με «ολίγη» από crossover και μεγάλο πολυχρηστικό της Chevrolet, βλέπει την παρουσία του στην αγορά με άλλο μάτι, μιας και διατίθεται πλέον με τούρμπο κινητήρα 1,4 λτ. 140 ίππων, όσους δηλαδή έχει και το ατμοσφαιρικό 1,8 λτ. μοτέρ, με οποίο το πρωτογνωρίσαμε.
Μόνο κέρδη
Κατ’ αρχάς, με το νέο κινητήρα που πρωτοχρησιμοποιήθηκε σε μοντέλα της Opel, το Orlando τραβάει εμφανώς καλύτερα στις κρίσιμες μεσαίες στροφές μιας και έχει καλύτερη και με μεγαλύτερη διάρκεια ροπή. Μετά εμφανίζει λιγότερο θόρυβο και ιδιαίτερα πολιτισμένο χαρακτήρα.
Είναι πιο γρήγορο και από στάση και σε ρεπρίζ, ενώ είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση και πληρώνει αρκετά λιγότερα τέλη κυκλοφορίας. Τι άλλο να ζητήσεις; Καλύτερη ποιότητα κύλισης; Την έχει. Χωρίς φυσικά να έχει χάσει κάτι σε σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο ή την ικανότητα να στρίβει με ασφάλεια, χάρη και στο στάνταρ ESP.