Η απώλεια του ρεκόρ Γκίνες για το ταχύτερο κλειστό σπορ αυτοκίνητο δεν ήταν ό,τι πιο ευχάριστο.
Άλλωστε το να χάνεις το ρεκόρ για ένα ρυθμιστή ταχύτητας είναι μάλλον άδοξο και αναξιοπρεπές. Έτσι λοιπόν οι μηχανικοί της Bugatti επανεκτίμησαν τα γεγονότα και κατέληξαν πως τους αξίζει το βραβείο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής.
Την προηγούμενη εβδομάδα λοιπόν, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, τα ρεκόρ Γκίνες αποκάλυψαν πως ο ρυθμιστής ταχύτητας του μοντέλου απομακρύνθηκε.
Το αποτέλεσμα ήταν να δοθεί η ευκαιρία στη Bugatti Veyron Super Sport να συμμετάσχει ξανά στο διαγωνισμό και να κερδίσει.
Ο απαράμιλλος σχεδιασμός της Bugatti Veyron Super Sport σε συνδυασμό με τα εκπληκτικά τεχνικά χαρακτηριστικά, που της είχαν χαρίσει με ευκολία τα 415 χλμ./ώρα τελικής, παραμένει κορυφαίος και αξεπέραστος για τα σημερινά δεδομένα.
Κάτι τέτοιο οι ειδικοί της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν θα ήθελαν καθόλου να διακινδυνεύσουν. Το αντίθετο ακριβώς, θέλησαν να απομακρύνουν τον «περιττό» ρυθμιστή ταχύτητας, για να απογειώσουν και πάλι τη Bugatti τους στα «θεϊκά» κοντέρ των 430 χλμ./ώρα.
Ο υπερτοφοδοτούμενος κινητήρας των 1.600 ίππων έκανε το θαύμα του. Το αποτέλεσμα ήταν η Βασίλισσα να ενθρονιστεί εκ νέου στο θρόνο των ταχύτερων κλειστών σπορ αυτοκινήτων και να λάβει ως σκήπτρο μια θέση στον κόσμο των ρεκόρ Γκίνες.