Η Honda παρουσίασε τα μοντέλα motocross του 2014, τα οποία παραδοσιακά εμφανίζονται το καλοκαίρι της προηγούμενης χρονιάς. Τις περισσότερες αλλαγές έχει δεχτεί το τετράχρονο 250άρι της, ενώ το 450 έρχεται με περιορισμένες βελτιώσεις.
Κι αυτό γιατί το μεγάλο μοντέλο είχε μόλις πέρσι αναβαθμιστεί σημαντικά. Οπότε φέτος είναι η σειρά του μικρού να φορέσει το μεγάλο πακέτο αλλαγών. Ανάμεσά τους και το περσινό ολοκαίνουργιο, αλουμινένιο πλαίσιο του 450 (είναι η 6η γενιά πλαισίων αλουμινίου της Honda) που ζυγίζει μόλις 9,35 κιλά.
Βελτιωμένη είναι η λειτουργία για το ανεστραμμένο μπροστινό της Showa με διάμετρο 48 χιλ, νέο και μικρότερο σε διαστάσεις το αμορτισέρ πίσω, επίσης της Showa. Εδράζεται σε μια ανασχεδιασμένη άρθρωση ProLink και νέο ψαλίδι. Το πακέτο συμπληρώνουν τα καινούργια πλαστικά.
Στον τομέα του κινητήρα, ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος με τα 249 κυβικά λειτουργεί τώρα με αυξημένη σχέση συμπίεσης καυσίμου, η οποία σε συνδυασμό με τους ανασχεδιασμένους αυλούς εισαγωγής, προσφέρει αυξημένη ιπποδύναμη. Μετά από αυτό έρχεται ως λογική συνέπεια και η ενίσχυση του κιβωτίου ταχυτήτων.
Οι αλλαγές στο 450 είναι συγκριτικά περιορισμένες. Οι αναρτήσεις αέρος που φόρεσε πέρσι έχουν τώρα διαφορετικά χαρακτηριστικά απόσβεσης, ενώ κάποιες μικρές αλλαγές συμβάλλουν στην καλύτερη και ταχύτερη εξαγωγή των καυσαερίων από τον κύλινδρο.
Η καλύτερη διαχείριση στοιχείων του κινητήρα έχει σαν αποτέλεσμα την μικρή αύξηση της ροπής, αλλά και την καλύτερη «αναπνοή» του στις υψηλές στροφές. Το CRF450R βελτιώθηκε στα σημεία παρότι ήταν το πιο καλοπουλημένο MX στην κατηγορία του στην Ευρώπη.