Στο προσεχές μέλλον και συγκεκριμένα μέσα στη φετινή χρονιά, η Mini έχει δρομολογήσει την επέκταση των μοντέλων της γκάμας. Από όσα λοιπόν νέα Mini θα δούμε, μεγάλο ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός ότι θα λανσαριστεί το πρώτο αμιγώς πεντάθυρο μοντέλο στην ιστορία, μιας και το Countryman είναι πιο μεγάλο και πιο ψηλό.
Από το 2014 λοιπόν και έπειτα, οι υποψήφιοι αγοραστές του Mini θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ της πεντάθυρης έκδοσης με περισσότερη πρακτικότητα ή της τρίθυρης που παραμένει πιο σπορτίφ και κλασική. Ενδεικτική είναι η ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία που αποκαλύπτει την εικόνα του νέου μοντέλου.
Ακριβώς όπως έχει συμβεί και στις δύο άλλες εκδόσεις του, το επόμενο Mini δεν θα διαφοροποιηθεί σημαντικά ως προς την εικόνα του, ακολουθώντας τη γνώριμη ρετρό αλλά ταυτόχρονα και μοντέρνα αισθητική, η οποία το έχει κάνει τόσο αγαπητό στο κοινό.
Επομένως, στο εμπρόσθιο τμήμα παραμένουν τα μεγάλα στρογγυλά φωτιστικά σώματα, με λαμπτήρες ημέρας LED, ενώ αλλάζει ο προφυλακτήρας και αποκτά μεγαλύτερη εισαγωγή τονίζοντας το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Από εκεί και πίσω, στο πλάι δεν θα δούμε μεγάλες αλλαγές, με τις κολόνες της οροφής να παραμένουν σχεδόν κάθετες και λεπτές σε μέγεθος.
Στο πίσω μέρος ωστόσο, οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μια πιο στρογγυλεμένη εκδοχή έναντι αυτής του τωρινού Mini. Ειδικά τώρα για την πεντάθυρη έκδοσή του, η εταιρεία θα αυξήσει το μήκος του μεταξονίου του οχήματος και θα μειώσει το μέγεθος των μπροστινών θυρών, ώστε να εξοικονομηθεί χώρος για τις δύο νέες πόρτες. Δεν αποκλείεται επίσης, να μεγαλώσει ελαφρώς και ο όγκος του πορτ-μπαγκάζ, ώστε να τονιστεί η πρακτικότητα της έκδοσης.
Αυτό που αξίζει να σημειωθεί στην περίπτωση του επόμενου Mini, έχει να κάνει με την υιοθέτηση μιας ολοκαίνουργιας προσθιοκίνητης πλατφόρμας. Η πλατφόρμα αυτή με την κωδική ονομασία «UKL1» δεν θα αποτελέσει αποκλειστικό προνόμιο των μοντέλων της Mini, αλλά λίγο αργότερα, θα αποτελέσει τη βάση και για την επόμενη γενιά της BMW Σειρά 1, η οποία θα είναι και η πρώτη προσθιοκίνητη στην Ιστορία.
Επιστρέφοντας τώρα στη Mini, με το νέο δάπεδο θα μειωθεί το βάρος του οχήματος και θα προσφέρεται ακόμα περισσότερη ακαμψία. Παράλληλα, λόγω του ότι θα χρησιμοποιηθεί σε μια ευρύτερη γκάμα μοντέλων, αναμένεται να μειώσει ταυτόχρονα τα κόστη άρα και τις τιμές του επόμενου Mini.
Αντίστοιχα είναι τα νέα πάντως και για τους κινητήρες, αφού το νέο Mini θα λάβει τους ολοκαίνουργιους 3κύλινδρους με turbo κινητήρες βενζίνης και diesel της BMW.
Τα μοτέρ αυτά θα έχουν χωρητικότητα 1,5 λτ. και οι βενζινοκινητήρες θα έχουν ισχύ από 120 έως 220 ίππους, ενώ οι diesel θα προσφέρονται σε εκδόσεις από 80 έως 180 ίππους.