Η Ford θα κυκλοφορήσει μια πιο «φιλική» προς το περιβάλλον έκδοση του Focus με τον 1,0 λτ. EcoBoost βενζινοκινητήρα των 100 ίππων, που στόχο έχει, μαζί με ένα ολοκληρωμένο πακέτο εξοικονόμησης ενέργειας, τη χαμηλότερη κατανάλωση και τη μικρότερη εκπομπή CO2.
Πιο συγκεκριμένα, το Focus με τον εν λόγω κινητήρα θα εκπέμπει πλέον 99 γρ./χλμ. CO2, μειώνοντας κατά δέκα μονάδες τη ρύπανσή του. Αυτό θα επιτευχθεί μάλιστα σε συνδυασμό με μια σειρά από «οικολογικές» προσθήκες, όπως ένα βελτιστοποιημένο σύστημα Start/Stop, ενεργή γρίλια κλείστρου και χαμηλής αντίστασης κύλισης ελαστικά.
Επίσης το συγκεκριμένο Focus θα διαθέτει κι αναβαθμισμένα φρένα, για καλύτερη απόδοση. Με όλα αυτά, πέρα από τις εκπομπές ρύπων, επιτυγχάνεται κι η μείωση της κατανάλωσης, με τα στοιχεία των δοκιμών της Ford να αναφέρουν για 4,1 λτ./100 χλμ.
Σύμφωνα δε με τον Barb Samardzich, αντιπρόεδρο της Ford Ευρώπης, είναι ένα μικρό θαύμα για το πώς μπορεί η τεχνολογία να βοηθήσει την εξοικονόμηση καυσίμου.
Επίσης, πρόσθεσε χαρακτηριστικά ότι πριν δυο χρόνια ήταν αδιανόητο ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο βενζίνης να ρυπαίνει με διοξείδιο του άνθρακα κάτω από τα 100 γρ./χλμ.
Έτσι λοιπόν, κατά τον Samardzich, ο 3κύλινδρος 1,0 λτ. Ecoboost είναι μια έμπρακτη απόδειξη για το τι περιμένουμε από τους κινητήρες του μέλλοντος και πως όλα μπορούν να ανατραπούν.
Τέλος, όπως επιβεβαιώθηκε το λανσάρισμα του εν λόγω μοντέλου θα γίνει αρχές του επόμενου έτους κι οι τιμές του θα ανακοινωθούν λίγο νωρίτερα.