Η νέα Jaguar XJ αναμένεται με αλλαγές στις εκδόσεις μεγάλου μεταξονίου. Πρόκειται για την γκάμα πολυτελείας για πελάτες που απολαμβάνουν την άνεση του πίσω καθίσματος και η ευχαρίστηση της οδήγησης μένει για το απασχολούμενο προσωπικό συνοδείας.
Στον εξωτερικό διάκοσμο δεν υπάρχουν εμφανείς διαφοροποιήσεις σε σύγκριση με την έκδοση κανονικού μεταξονίου. Στο εσωτερικό και ιδιαίτερα στο πίσω κάθισμα, οι αλλαγές αφορούν τη χρήση ανακλινόμενων καθισμάτων τύπου liar jet που περιλαμβάνουν πληθώρα ρυθμίσεων και επιπλέον τρία προγράμματα μασάζ, ώστε η μετακίνηση να γίνεται όσο το δυνατόν πιο ξεκούραστη.
Οι δύο θέσεις στο πίσω κάθισμα διαθέτουν επίσης ειδικά πτυσσόμενα τραπεζάκια και όλες τις απαραίτητες εφαρμογές multimedia για προσβασιμότητα και διασκέδαση.
Δύο οθόνες αφής 10,2 ιντσών αναλαμβάνουν να ψυχαγωγήσουν τους πίσω επιβάτες, με τον ήχο να αναπαράγεται προαιρετικά από το Meridian Reference Audio System που έχει ισχύ 1.300 Watt και περιλαμβάνει 26 ηχεία περιμετρικά για απόδοση high-end. Η πίσω ανάρτηση έχει προσαρμοστεί κι αυτή στις ιδιαίτερες απαιτήσεις άνεσης.
Δεν συζητάμε για υλικά κατασκευής και δυνατότητες παραγγελίας, καθώς ο πελάτης μπορεί να διαμορφώσει την καμπίνα ανάλογα τις επιθυμίες του χωρίς περιορισμούς, αλλά και χωρίς πλαφόν τιμής.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες η μικρή έκδοση του τετρακύλινδρου δίλιτρου turbo με ισχύ 240 ίππους, απέκτησε σύστημα start-stop για οικονομία καυσίμου όπως και οι υπόλοιποι διαθέσιμοι κινητήρες.
Κορυφαία έκδοση παραμένει η XJR που εφοδιάζεται με τον πεντάλιτρο V8 των 550 ίππων και των 680 Nm ροπή. Επιταχύνει από 0-100km/h σε 4,4 δευτερόλεπτα και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280km/h.
Στην γκάμα περιλαμβάνονται δύο ακόμη τρίλιτροι V6, εκ των οποίων, ο ένας είναι diesel. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων και στους τέσσερις τροχούς, με εξαίρεση τις εκδόσεις με το δίλιτρο κινητήρα.
Το κιβώτιο προσαρμόζει τη λειτουργία ανάλογα την πρόσφυση και υπό κανονικές συνθήκες για λόγους οικονομίας, η ροπή στρέψης οδηγείται στον πίσω άξονα.
Σε περίπτωση ολίσθησης ή περαιτέρω πίεσης του δεξιού πεντάλ εμπλέκεται και ο εμπρός άξονας, παρέχοντας μεγαλύτερη έλξη και βελτιωμένη οδική συμπεριφορά.