«Ένεση» δύναμης για την Continental GT και GTC στη Φρανκφούρτη. Οι νέες εκδόσεις S που παρουσιάστηκαν στο φετινό Σαλόνι, διαθέτουν αυξημένη ισχύ.
Ο 4,0 λίτρων V8 twin-turbo κινητήρας αποδίδει πλέον 528 ίππους και 680 Nm ροπής. Η αύξηση της ισχύς είναι απολύτως καλοδεχούμενη για το βάρος της Continental, ενώ σε άμεση συνεργασία με τον κινητήρα για τη μεταφορά της δύναμης βρίσκεται το αυτόματο 8άρι κιβώτιο της ZF. Οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές με 0-100 km/h σε 4,5” (GTC 4,7”) και τελική ταχύτητα 308 km/h.
Σημαντική είναι και η προσπάθεια που έχει γίνει για τη μείωση της κατανάλωσης, με τη Bentley να ανακοινώνει μέση τιμή 10,6 lt/100km (GTC 10,9 lt/100km), προσφέροντας παράλληλα αυτονομία που φτάνει τα 805 km.
Οι εκδόσεις Continental V8 S φέρουν και αλλαγές στην ανάρτηση, με το αμάξωμα να έχει χαμηλώσει κατά 10 mm, διαθέτοντας πιο σκληρές ρυθμίσεις σε αμορτισέρ και ελατήρια.
Εμφανισιακά η νέα έκδοση εκπέμπει περισσότερο δυναμισμό με το νέο εμπρός προφυλακτήρα, τα πλαϊνά skirts και τον πίσω διαχύτη.
Οι μοναδικής σχεδίασης ζάντες 20 ιντσών φιλοξενούν τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων. Στο εσωτερικό υπάρχουν μικρές προσθήκες στο διάκοσμο που δίνουν μοναδικό χαρακτήρα στην έκδοση.