Η BMW περίμενε την κατάλληλη στιγμή της Φρανκφούρτης για να παρουσιάσει επίσημα τα νέα επιτεύγματα της.
Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζει το νέο i8, ένα υπεραυτοκίνητο που συνδυάζει την υβριδική plug-in τεχνολογία και την πρωτοποριακή σχεδίαση, καθώς υιοθετεί τις πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, το αλουμινένιο αμάξωμα με στοιχεία ανθρακονήματος και τα εντυπωσιακά LED φώτα μπροστά.
Επίσης, η «χυτή γλυπτική» της γερμανικής φίρμας έχει κάνει το θαύμα της, δείχνοντας το νέο μοντέλο επιθετικό, αλλά όχι εξωπραγματικό, ενώ οι 20άρες ζάντες αλουμινίου ή προαιρετικά από ανθρακόνημα τονίζουν την αισθητική ενός design που κοιτά… το μέλλον.
Παράλληλα, το 2+2 εσωτερικό είναι κατασκευασμένο από ενισχυμένο πλαστικό κι ανθρακόνημα για λόγους ασφάλειας και ελάττωσης βάρους, ενώ κυριαρχούν τα ανακυκλωμένα και «φιλικά» προς το περιβάλλον υλικά LifeDrive, όπως και στο i3.
Κάτω από το καπό τώρα, είναι τοποθετημένο ένα υβριδικό μηχανικό σύνολο, το οποίο αποτελείται από έναν 1.500άρη διπλό turbo κινητήρα βενζίνης, που παράγει 231 ίππους και 320 Nm ροπής, μεταφέροντας την κίνηση στον πίσω άξονα κι ένα ηλεκτρικό μοτέρ 131 ίππων και 250 Nm ροπής, που μεταδίδει την κίνηση , μέσω ενός 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, στους μπροστινούς τροχούς.
Συνδυαστικά λοιπόν, το i8 μπορεί να αποδώσει 362 άλογα και 570 Nm ροπής, ενώ το αμάξωμα των 1.490 κιλών απαιτεί 4,5 δλ. περίπου για τα 0-100 χλμ./ώρα.
Επιπλέον, η τελική του φτάνει στα 250 χλμ./ώρα (με ηλεκτρονικό περιοριστή ταχύτητας), τη στιγμή που η κατανάλωσή του βρίσκεται στα 2,5 λτ./100 χλμ. μόλις κι οι εκπομπές ρύπων στα 59 γρ./χλμ.
Σημειωτέον, ότι με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία είναι σε θέση να αναπτύξει ταχύτητα 120 χλμ./ώρα και θα διαθέτει αυτονομία κίνησης 35 χλμ. με επαναφόρτιση από μια απλή οικιακή πρίζα, ή το δίκτυο φόρτισης.
Τέλος, η ακριβής κυκλοφορία του μοντέλου δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά αναμένεται, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση να γίνει προς το τέλος του έτους, ενώ η τιμή του εκτιμάται στα περίπου 150.000 ευρώ.