Την απόσυρση της μάρκας αυτοκινήτων Chevrolet από την Ευρώπη έως το τέλος του 2015 ανακοίνωσε η General Motors Co. (GM), αφήνοντας μόνο τις μάρκες Opel και Vauxhall.
Η απόφαση αυτή αντανακλά τη δυσκολία της GM να επιτύχει βιώσιμη κερδοφορία στις ευρωπαϊκές της δραστηριότητες, κάτι που, σύμφωνα με την ανακοίνωση, θα έχει ως αποτέλεσμα επιβαρύνσεις μεταξύ 700 εκατ. και 1 δισ. δολαρίων κυρίως στο τέταρτο τρίμηνο και στο πρώτο μισό του 2014.
«Η μάρκα Chevrolet δεν θα έχει πλέον μεγάλη παρουσία στη Δυτική και Ανατολική Ευρώπη, κυρίως λόγω του δοκιμαζόμενου επιχειρηματικού μοντέλου και της δύσκολης οικονομικής κατάστασης στην Ευρώπη» είπε η GM.
Η κίνηση αυτή αναμένεται να ενισχύσει τις μάρκες Opel και Vauxhall ενώ παράλληλα θα περιορίσει την πολυπλοκότητα που συνεπάγεται η διατήρηση πολλαπλών brands στην Ανατολική και Δυτική Ευρώπη, συνεχίζει η ανακοίνωση.
Στο πλαίσιο τηλεδιάσκεψης, η GM ανέφερε ότι η απόσυρση των Chevrolet από την ευρωπαϊκή περιφέρεια θα έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια μόλις 1% από το μερίδιο της εταιρείας στην Ευρώπη.
«Η Ευρώπη είναι περιφέρεια-κλειδί για την GM η οποία θα επωφεληθεί από την ενίσχυση των Opel και Vauxhall και την περαιτέρω έμφαση στην Cadillac» δήλωσε ο πρόεδρος και CEO της GM, Dan Akerson.
«Για τη Chevrolet, θα μας επιτρέψει να εστιάσουμε τις επενδύσεις μας εκεί όπου η δυνατότητα ανάπτυξης είναι μεγαλύτερη» συμπλήρωσε.