Η Opel βγάζει στην παραγωγή το ταχύτερο Astra όλων των εποχών
Η Opel θα αποκαλύψει ένα γνήσιο σούπερ σπορ μοντέλο στο 84ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (6 – 16 Μαρτίου).
Η πρωτότυπη έκδοση ακολουθεί την παράδοση του Astra OPC X-treme Concept που παρουσιάστηκε το 2002. Τότε, όπως και τώρα, ένα γνήσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο βρέθηκε από την αγωνιστική πίστα στους δημόσιους δρόμους.
Και ενώ το κόκκινο OPC X-treme πριν από 12 χρόνια παρέμεινε ένα μοναδικό πρωτότυπο, το νέο EXTREME στα κλασικά αγωνιστικά χρώματα Opel, θα αποτελέσει τη βάση μιας περιορισμένης παραγωγής και διάθεσης οχημάτων.
Αυτό το OPC EXTREME θα είναι το ταχύτερο Astra όλων των εποχών με προδιαγραφές ασφάλτου, πιστό στο σλόγκαν του Opel Performance Center: “OPC. Pure Passion”.
Το Opel Astra OPC EXTREME είναι άμεσος απόγονος του αγωνιστικού Astra OPC Cup από το Πρωτάθλημα Αντοχής του Nόrburgring (VLN) -αλλά με προδιαγραφές ασφάλτου!
Υψηλής ποιότητας εξαρτήματα από ανθρακονήματα μειώνουν το βάρος συγκριτικά με του Astra OPC 280 hp που λανσαρίστηκε το 2012. Ένας ενσωματωμένος κλωβός ασφάλειας, αγωνιστικά καθίσματα και ζώνες ασφαλείας έξι σημείων αποτελούν άριστό εξοπλισμό για αγωνιστικές πίστες.
Το OPC EXTREME sports coupe διαθέτει ασυμβίβαστη αγωνιστική τεχνολογία για χρήση σε δημόσιους δρόμους -χωρίς να αποκλείονται και τα απολαυστικά Σαββατοκύριακα στην πίστα του Nurburgring Nordschleife.
Εκεί άλλωστε γεννήθηκε η ιδέα για το Astra OPC EXTREME, στο Opel Performance Center που έχει την έδρα του δίπλα ακριβώς στη θρυλική πίστα. Όλα τα σπορ μοντέλα της Opel (Corsa OPC, Astra OPC ή Insignia OPC) πρέπει να περνούν με επιτυχία διεξοδικά test drive με τέρμα γκάζι και ένα επίπονο πρόγραμμα αντοχής 10.000 χλμ. στις εξαιρετικά σκληρές συνθήκες του Nordschleife.
Το «απλό»
Πάντως, για όσους δεν «προλάβουν» το Extreme, το δυναμικό Astra OPC (206 kW / 280 hp) που έρχεται να πλαισιώσει το μικρό Corsa OPC και το μεσαίο Insignia OPC στην οικογένεια OPC είναι κάτι παραπάνω από αρκετό στον δρόμο.
Με την ισχύ ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.0 L, το Astra OPC (Opel Performance Center) πετυχαίνει μέγιστη ροπή 400 Nm και επιταχύνει από στάση στα 100km/h σε 6,0 μόλις δευτερόλεπτα, ενώ σε η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 250 km/h.
Είναι το ταχύτερο Astra (έστω, ευρείας παραγωγής και, έστω μετά το Extreme) όλων των εποχών!
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας παράγει 25% περισσότερη μέγιστη ροπή από το προηγούμενο Astra OPC και αποδίδει ισχύ 40 hp παραπάνω. Αυτό μεταφράζεται σε 140 hp /lit., η υψηλότερη ειδική ροπή ανά λίτρο σε βενζινοκίνητο μοντέλο παραγωγής Opel, συγκριτικά με τα 120 hp του προηγούμενου Astra OPC.
Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βασίζεται στον τελευταίο δίλιτρο βενζινο- κινητήρα της Opel έχοντας αυξήσει την ισχύ του κατά 30hp στα 250 hp. Εν τούτοις, η κατανάλωση έχει μειωθεί κατά 12%, ενώ οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 14% συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση.
Οι εκπομπές CO2 του Astra OPC έχουν μειωθεί στα 189 g/km (προηγουμένως 221 g/km) και η κατανάλωση στα 8,1 l / 100 km (προηγουμένως 9,2 l/100 km).
Οι μηχανικοί της Opel εξέλιξαν ένα νέο, προηγμένο σύστημα εισαγωγής για να τροφοδοτείται όσο το δυνατόν περισσότερος αέρας στον υπερσυμπιεστή.
Επιπλέον, το σύστημα εξαγωγής βελτιστοποιήθηκε με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της ροής των καυσαερίων και των επιδόσεων του κινητήρα. Ο υπερσυμπιεστής βελτιώθηκε για να λειτουργεί υπό ακόμα υψηλότερη πίεση υπερπλήρωσης και ανάλογα αυξήθηκε και η αντοχή του με χρήση νέων εξαρτημάτων.
Το πλαίσιο
Η Opel σχεδίασε ένα πλαίσιο υψηλών επιδόσεων ειδικά προσαρμοσμένο στις υψηλές πλευρικές επιταχύνσεις και τη σπορ συμπεριφορά του νέου Astra OPC, συμπληρώνοντας τον ισχυρό κινητήρα των 206 kW/280 hp και 400.
Το πλαίσιο διαθέτει διάφορα κρίσιμα στοιχεία που αναβαθμίζουν τη σπορ συμπεριφορά του αυτοκινήτου: γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStruts) στην εμπρός ανάρτηση, μηχανοτρονικό σύστημα πλαισίου FlexRide, ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και φρένα Brembo.
Το σύστημα πλαισίου FlexRide επιτρέπει στον οδηγό να σκληραίνει τους αποσβεστήρες και να αυξάνει την απόκριση του γκαζιού, καθώς μπορεί να επιλέγει μεταξύ τριών διαφορετικών προγραμμάτων, για μία μοναδική και ξεχωριστή οδηγική εμπειρία υψηλών επιδόσεων.
Το Standard mode προσφέρει απόδοση υπ’ όλες τις συνθήκες, διατηρώντας ένα ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης στην καθημερινή οδήγηση. Με το πάτημα ενός μπουτόν, το Sport mode σκληραίνει την ανάρτηση, αυξάνει την ευελιξία μειώνοντας τις κλίσεις αμαξώματος και κάνει το σύστημα διεύθυνσης ακόμα πιο άμεσο.
Από την άλλη πλευρά, το OPC mode υπόσχεται την απόλυτη οδηγική εμπειρία: το σύστημα διεύθυνσης γίνεται ακόμα πιο άμεσο σε σχέση με το Sport mode, το γκάζι ανταποκρίνεται ταχύτερα και η ρύθμιση του πλαισίου είναι προσαρμοσμένη για να προσφέρει μέγιστες επιδόσεις.
Επίσης, ο σύνδεσμος Watt που έχει δοκιμαστεί στο μηχανοκίνητο αθλητισμό προστέθηκε στον ημιάκαμπτο πίσω άξονα του Astra OPC και εξασφαλίζει κορυφαία αντιστάθμιση εγκάρσιων φορτίων και ακρίβεια διεύθυνσης, ιδιαίτερα στις στροφές.
Το μοχλικό αποτελείται από μια κοντή κεντρική άρθρωση με σφαιρικό σύνδεσμο στον οποίο εδράζονται οι δύο εγκάρσιοι βραχίονες, με αποτέλεσμα να αποσβένει το 80% των εγκάρσιων φορτίων της πίσω ανάρτησης.
Οι στάνταρ ζάντες αλουμινίου 19″ προσθέτουν μία ακόμα σπορ νότα στο αυτοκίνητο.
Επιπλέον, οι μηχανικοί OPC ρύθμισαν το πλαίσιο σύμφωνα με τα πρότυπα του OPC τροποποιώντας τους αποσβεστήρες και σκληραίνοντας τα ελατήρια και τα σαϊλεντμπλόκ.