Νέες πληροφορίες έρχονται διαρκώς στο φως της δημοσιότητας σχετικά με τη μοιραία σύγκρουση στα Τέμπη που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο 57 ανθρώπων.
Οι νέες πληροφορίες επιβεβαιώνουν την αρχική εκτίμηση ότι υπήρχαν πολλά σημάδια για κάτι πολύ λάθος που συνέβαινε στη γραμμή, αλλά κανείς δεν κινητοποιήθηκε, κανείς δεν πήρε πρωτοβουλία.
Σύμφωνα με αποκάλυψη του MEGA, υπάρχει ένα τμήμα στη Θεσσαλονίκη, το Ρ6, το οποίο καταγράφει το πόσο ηλεκτρικό ρεύμα καταναλώνει η κάθε γραμμή. Κάποια στιγμή βλέπουν οι αρμόδιοι ότι υπάρχει μεγάλη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, πολύ μεγαλύτερη από αυτή που θα κατανάλωνε μόνη της η εμπορική αμαξοστοιχία.
Προφανώς, διότι πάνω στην ίδια γραμμή υπήρχαν δύο τρένα.
Από το Ρ6 επικοινωνούν με την σταθμάρχη των Νέων Πόρων και αναζητούν γιατί υπάρχει αυτή η κατανάλωση ενέργειας. Η σταθμάρχης ενημέρωσε πως γνωρίζει πως υπάρχει μόνο η εμπορική αμαξοστοιχία η οποία κινείται στη γραμμή.
Λόγω της τεράστιας έλλειψης προσωπικού, αναφέρει ακόμα το Mega, δεν υπάρχει εδώ και καιρό δεύτερος σταθμάρχης, αλλά ένας κλειδούχος ο οποίος, εάν χρειαστεί πηγαίνει και χειροκίνητα να κινήσει το κλειδί. Αλλά υπάρχουν άλλες πληροφορίες που κάνουν λόγο και για δεύτερο και για τρίτο σταθμάρχη, που όμως δεν ήταν στη βάρδιά τους.
Η βάρδια του προηγούμενου εργαζόμενου, στον οποίο ο 59χρονος σταθμάρχης προσπαθεί να επιρρίψει ευθύνες ότι τον άφησε μόνο του και έφυγε νωρίτερα, έληγε στις 10.00 και έμεινε μέχρι τις 10.30. Υπέγραψε με τον 59χρονο προφυλακισθέντα σταθμάρχη το πρωτόκολλο παράδοσης-παραλαβής, και μετά αποχώρησε.
Σύμφωνα με πληροφορίες του MEGA, εάν στον σταθμό της Λάρισας έμπαιναν στη διαδικασία να εξετάσουν αυτό που τους είπε το Ρ6, πιθανότατα να υπήρχε έγκαιρη ειδοποίηση ότι υπάρχει κίνδυνος.