Σε μία αποκάλυψη που αποδεικνύει την ελλιπή εκπαίδευση που είχε ο 59χρονος κατηγορούμενος για την τραγωδία στα Τέμπη, για να γίνει σταθμάρχης, αλλά και την μηδαμινή αξιολόγηση, καθότι δεν πέρασε καν από ψυχομετρικά τεστ, προχώρησε το Mega.
Σύμφωνα με τον αστυνομικό συντάκτη Βασίλη Λαμπρόπουλο, ο οποίος παρουσίασε το σχετικό έγγραφο από τη διεύθυνση εκπαίδευσης και κατάρτισης του ΟΣΕ, με το οποίο προσδιορίζεται η εκπαίδευση των υποψηφίων σταθμαρχών, ο 59χρονος θα έπρεπε να κάνει θεωρητικά 712 ώρες.
Έλλειμμα 200 ωρών εκπαίδευσης
Το έγγραφο ορίζει πως η θεωρητική εκπαίδευση των σταθμαρχών θα γίνεται 6 φορές την εβδομάδα, από 8 ώρες την ημέρα για σύνολο 712 ωρών. Μάλιστα η εκπαίδευση δεν γίνεται στο Ρέντη, αλλά στον σταθμό Θεσσαλονίκης.
Στην απολογία του όμως, ο 59χρονος προφυλακιστέος σταθμάρχης κατέθεσε πως ακολούθησε την θεωρητική εκπαίδευση από 1η Αυγούστου του 2022 ως 21 Οκτωβρίου του 2022. Από αυτό το διάστημα, σύμφωνα με τον Βασίλη Λαμπρόπουλο προκύπτει πως έχει κάνει εκπαίδευση γύρω στις 520-530 ώρες. Έχει έλλειμμα δηλαδή θεωρητικής εκπαίδευσης γύρω στις 200 ώρες.
Αντί για ψυχομετρικά τεστ… μετρούσε βαγόνια
Από κει και πέρα, σύμφωνα πάντα με το ίδιο ρεπορτάζ, ενώ υπάρχουν ψυχομετρικά τεστ και τεστ αξιολόγησης με 567 ερωτήσεις, που θα μπορούσε να κάνει ο 59χρονος για να εντοπιστούν οι αδυναμίες του, εν τούτοις δεν έκανε. Το κόστος δε για το ελληνικό δημόσιο είναι 168 ευρώ. Η ΣΤΑΣΥ πήρε τιμή για 100 τεστ, 16.880 ευρώ για το Μετρό που είναι διαφορετική γραμμή.
Αντ΄ αυτού λοιπόν, όπως μεταφέρθηκε στο Mega, το τεστ αξιολόγησης για τον 59χρονο ήταν να… μετρήσει τα βαγόνια του τρένου που πέρασαν από μπροστά του.