Μειώσεις τιμών εισιτηρίων μελετά η διοίκηση του ΟΑΣΑ από το φθινόπωρο.
Η διοίκηση του Οργανισμού μελετά το ενδεχόμενο μείωσης της τιμής του ενιαίου εισιτηρίου διαρκείας 1,5 ώρας για όλα τα μέσα από τo 1,40 ευρώ που στοιχίζει σήμερα στo 1,20 ευρώ, δηλαδή στην τιμή που πωλείται σήμερα το εισιτήριο μίας διαδρομής για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ.
Η διοίκηση στοχεύει σε ένα ενιαίο εισιτήριο ώστε να μειωθεί το φαινόμενο της εισιτηριοδιαφυγής και να ενθαρρυνθεί η μετεπιβίβαση των επιβατών και σε αλλά μέσα. Προϋπόθεση, βέβαια, είναι να υπάρξει η σύμφωνη γνώμη τόσο του υπουργείου Οικονομικών όσο και της τρόικας, που μέχρι πρότινος πίεζε για αυξήσεις.
Σχετικά με τις κάρτες, το υπό εξέταση σενάριο θέλει μια ενιαία κάρτα για όλα τα μέσα, η τιμή της οποίας θα διαμορφωθεί περίπου στα 30 ευρώ.
Ωστόσο, μια τέτοια κίνηση θα οδηγούσε στην κατάργηση της μηνιαίας κάρτας μόνο για τα οδικά μέσα, η οποία σήμερα στοιχίζει 20 ευρώ.
Κάτι τέτοιο θα ανάγκαζε τους χρήστες της να αγοράσουν ουσιαστικά ένα ακριβότερο προϊόν για να καλύψουν τις ανάγκες τους, γεγονός που αποκτά ιδιαίτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς ότι ο κύριος όγκος των επιβατών που προτιμούν σήμερα την κάρτα μόνο για τα λεωφορεία εμπίπτει κυρίως στην κατηγορία των μειωμένων εισιτηρίων (μαθητές, σπουδαστές κ.λπ.).
Στα σχέδια του ΟΑΣΑ συγκαταλέγεται και η δυνατότητα αγοράς εισιτηρίων μέσω έξυπνων κινητών τηλεφώνων από την ειδική εφαρμογή που θα τεθεί σύντομα στη διάθεση των επιβατών.
Σε κάθε περίπτωση οι όποιες αλλαγές θα έχουν περίπου διετή διάρκεια ζωής, δεδομένου ότι ώς τότε θα έχει τεθεί σε εφαρμογή το ηλεκτρονικό εισιτήριο που προβλέπει χρεώσεις ανάλογα με τη διανυόμενη απόσταση.