Απαραίτητη χαρακτηρίζεται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η προσωρινή αναστολή ορισμένων τμημάτων δρομολογίων, τα οποία εμφανίζουν υψηλό κόστος και χαμηλά έσοδα.
Σε έγγραφο του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σπύρου Βούγια που διαβιβάστηκε στη Βουλή, σημειώνεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια σε συνεννόηση με την τοπική Αυτοδιοίκηση περιοχών της Πελοποννήσου και της Μακεδονίας για την ενίσχυση της οικονομικής αποδοτικότητας των δρομολογίων της Πελοποννήσου, τα οποία εξυπηρετούν την επικοινωνία των μεγάλων αστικών κέντρων της περιοχής.
“Συγχρόνως παραμένει η απευθείας σύνδεση της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με την κατευθείαν αμαξοστοιχία 604/605, ενώ στο πλαίσιο της επαναχάραξης των δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εξετάζεται η καθιέρωση άμεσης ανταπόκρισης μιας ακόμη αμαξοστοιχίας του άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης με αμαξοστοιχία, η οποία θα αναχωρεί από την πόλη της Θεσσαλονίκης προς Ανατολική Μακεδονία και Θράκη”, αναφέρει ο κ. Βούγιας και κάνει γνωστό όσον αφορά στα δρομολόγια προς γειτονικές χώρες, ότι αναστέλλονται μέχρι να βρεθεί σε συνεννόηση με τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις των χωρών αυτών, αποδοτικότερος τρόπος λειτουργίας τους.
Ήδη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει προσκαλέσει άμεσα τις γειτονικές σιδηροδρομικές επιχειρήσεις σε κοινές συσκέψεις για το θέμα αυτό.