Μία άλλη πλευρά της κρίσης ανέδειξε ο λεγόμενος γκουρού του μάρκετινγκ Peter Economides, μιλώντας σε εκδήλωση που διοργανώθηκε από το Ελληνο-Αυστραλιανό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Βικτώριας στην Πολιτειακή Βιβλιοθήκη της Μελβούρνης.
«Η εικόνα για τους Έλληνες αλλάζει παγκοσμίως. Είναι ξανά της μόδας να είναι κάποιος Έλληνας», υποστήριξε ο κ. Economides. «Δεν έχει υπάρξει καλύτερη στιγμή για να είναι κάποιος Έλληνας» επισήμανε και κάλεσε Έλληνες και φιλέλληνες επαγγελματίες του επιχειρηματικού κόσμου, φοιτητές και ενδιαφερόμενους να ακούσουν τις προτάσεις του για την έξοδο της Ελλάδας μέσα από τις αντιξοότητες της κρίσης.
Η κρίση, είπε, έδωσε την ευκαιρία σε μια άλλη Ελλάδα να εμφανιστεί στην παγκόσμια σκηνή, να είναι δημιουργική και με ανοιχτές ευκαιρίες για καινοτόμους επιχειρηματίες.
Ο κ. Economides υποστήριξε ότι το ξεπέρασμα της κρίσης πρέπει να είναι προσωπική υπόθεση του κάθε Έλληνα και όχι μόνο της εξουσίας.
Το ίδιο τόνισε και για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού. «Ο καθένας μας πρέπει να είναι πρεσβευτής της Ελλάδας» σημείωσε και πρόσθεσε πως δεν πρέπει να στηριζόμαστε μόνο στην αρχαιότητα. «Αυτό είναι μέσα στο DNA μας αλλά ο κόσμος θέλει να του δείξουμε και κάτι καινούριο. Ποιοι είμαστε εμείς και τι προσφέρουμε», τόνισε.
«Η κακιά φήμη παύει να ισχύει μόνο με τις σωστές πράξεις μας» τόνισε και υπογράμμισε πως η διαφήμιση δεν παίζει μεγάλο ρόλο για μια χώρα. «Τον ρόλο τον παίζουν οι πολίτες της» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Economides είπε πως ότι κάνει για την Ελλάδα το κάνει δωρεάν και αφιλοκερδώς αλλά δεν τον πλησίασε κανείς ποτέ από την πολιτεία για να ζητήσει την άποψή του ή την βοήθεια του.
«Η ομιλία μου στην Θεσσαλονίκη για το πώς μπορεί να προβληθεί η σύγχρονη Ελλάδα διδάσκεται σε ξένα πανεπιστήμια» σημείωσε ενώ πρόσθεσε πως στην αρχή αν και γεννημένος στη Νότιο Αφρική τον έλεγαν «Αμερικανάκι» στην Ελλάδα αλλά «τώρα με έχουν αποδεχθεί».