Κατάθεση «φωτιά» έχουν οι δικαστικές αρχές αναφορικά με την υπόθεση της εγκληματικής δράσης της Χρυσής Αυγής, έπειτα από τα όσα είπε στους ανακριτές πρώην υποψήφιος βουλευτής του κόμματος.
Ο εν λόγω μάρτυρας προσήλθε αυτοβούλως στην ανάκριση και δήλωσε ότι υπήρξε μέλος της οργάνωσης από το 2005 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2013, ήταν υποψήφιος στις Εθνικές εκλογές Μαΐου και Ιουνίου του 2012, ενώ εργάστηκε και ως επιστημονικός συνεργάτης στη Βουλή για κάποιο διάστημα.
Πρότυπο ο Χίτλερ
Στην κατάθεσή του ο μάρτυρας αναφέρει ότι η ιδεολογία της Χρυσής Αυγής παραμένει αναλλοίωτη από την ίδρυση του κόμματος έως και τώρα και είναι ο Εθνικοσοσιαλισμός με πρότυπο το κόμμα του Αδόλφου Χίτλερ της μεσοπολεμικής Γερμανίας.
Στόχος η δημιουργία ενός μονοκομματικού καθεστώτος στο οποίο κράτος και κόμμα θα ταυτίζοντας και αυτό θα συνέβαινε με την εξάπλωση και διάδοση των ιδεών στην κοινωνία και με την διείσδυση σε κρατικούς θεσμούς, δηλαδή την αστυνομία και τον στρατό.
Για την εκπλήρωση των παραπάνω εκτός από τις συνηθισμένες μεθόδους που χρησιμοποιούν όλα τα κόμματα η βία ανάγεται ως μέσο για την πραγμάτωση τέτοιων, σκοπών, ενώ, ο μάρτυρας αναφέρει ότι οι επιθέσεις κατά των μεταναστών αποτελούσαν ένα είδος παρασήμου. Προσθέτει, ακόμη, ότι εάν κάποιο από τα μέλη της ΧΑ επιτεθεί σε αλλοδαπούς δεν θα υποστεί καμία συνέπεια από το κόμμα.
Υποκριτές Μιχαλολιάκος και οι υπόλοιποι
Οπως τονίζει στην κατάθεσή του ο μάρτυρας είναι «υποκριτικό» εκ μέρους του Μιχαλολιάκου και των υπολοίπων να λένε ότι καταδικάζουν τη βία.
«Υπάρχει οπτικοακουστικό υλικό από κάθε δράση της ΧΑ το οποίο φαίνεται ως αναμνηστική αποτύπωση μεταξύ συναγωνιστών, όπως μας παρουσιαζόταν , αλλά ουσιαστικά χρησίμευε ως μέσο φακελώματος και οιονεί εκβιασμού» αναφέρει με νόημα ο υποψήφιος βουλευτής της ΧΑ.
Δόγμα η υπεροχή της Λευκής φυλής και το μίσος κατά των Εβραίων
Ο μάρτυρας αναφέρει ότι τα μέλη του κόμματος κατηχούνταν στην υπεροχή της λευκής φυλής, στο μίσος κατά των Εβραίων και την ανωτερότητα του ελληνικού έθνους.
«Σύμφωνα με την ΧΑ ο αγκυλωτός σταυρός και ο χαιρετισμός με προτεταμένη τη δεξιά είναι πολιτιστική κληρονομιά της πατρίδας, ωστόσο, η συντριπτική πλειοψηφία, αν όχι όλοι μέσα στο κόμμα γνωρίζουν πως χρησιμοποιούνταν σε απευθείας σύνδεση με την Εθνικοσοσιαλιστικά Γερμανία» τονίζει ο μάρτυρας.
Ο αρχηγός γνωρίζει τα πάντα
Ο μάρτυρας αναφέρει στην κατάθεσή του πως «η πίστη στον αρχηγό εκ φεύγει του προσώπου του και ανάγεται σε μεταφυσικό επίπεδο, ενώ, ο αρχηγός έχει πλήρη εποπτεία όλων των κινήσεων» και προσθέτει πως σκοπός της Χρυσής Αυγής δεν είναι μια κυβερνητική μεταβολή αλλά μια πολιτειακή μεταβολή.
Σημειωτέον ότι ο συγκεκριμένος μάρτυρας προσκόμισε το κινητό του στις δικαστικές αρχές για άρση του απορρήτου και για να ελεγχθούν sms, κλήσεις, φωτογραφίες και άλλα αρχεία.
Αναλυτικά η κατάθεση του μάρτυρα:
-Ήμουν μέλος από το 2005 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2013. Μετείχα ως υποψήφιος στις Εθνικές εκλογές Μαΐου και Ιουνίου του 2012. Η ιδεολογία του Λαϊκού Συνδέσμου Χρυσή Αυγή είναι ο Εθνικοσοσιαλισμός. Στη ΧΑ μπήκα με πλήρη συνείδηση τις ξεκάθαρα εθνικοσοσιαλιστικής ιδεολογίας της , της οποίας θερμός θιασώτης ήμουν και εγώ.
– Η Χρυσή Αυγή αγωνίζεται για την επικράτηση των ιδεών και αρχών του Εθνικοσοσιαλισμού και συνακόλουθα για τη δημιουργία ενός Εθνικοσοσιαλιστικού Κράτους με σημείο αναφοράς τη μεσοπολεμική Γερμανία.
Τελικός σκοπός είναι η δημιουργία ενός μονοκομματικού καθεστώτος στο οποίο κράτος και κόμμα θα ταυτίζονται και το πρώτο θα τελεί υπό τις εντολές του δεύτερου. Η επικράτηση του καθεστώτος αυτού θα γινόταν με την εξάπλωση και τη διάδοση των ιδεών του κόμματος στην κοινωνία και με την κατά το μέτρο του δυνατού διείσδυση σε κρατικούς θεσμούς, δηλαδή στην αστυνομία και τον στρατό.
ΕΡ: Ποιες ήταν οι μέθοδοι πραγματοποίησης αυτού του στόχου;
ΑΠ: Εκτός από τις συνηθισμένες μεθόδους που χρησιμοποιούν όλα τα κόμματα , δηλαδή την χρήση προπαγανδιστικού εντύπου και ηλεκτρονικού κομματικού υλικού, πολλές φορές η βία ήταν το μέσο για την πραγμάτωση των σκοπών. Για παράδειγμα από τη στιγμή που το κράτος, όπως θα επιθυμούσε η ΧΑ δεν προέβαινε σε απέλαση των μεταναστών κάθε μέσο που θα τους έκανε τη ζωή δύσκολη , όχι απλά ήταν ανεκτό αλλά επιβαλλόταν για το καλό του έθνους.
-….Δεν ήμουν ποτέ παρών όταν δόθηκε ρητή εντολή για επίθεση πλην όμως υπήρχε η γενικότερη άποψη ότι οταν εμείς επιτεθούμε σε αλλοδαπούς όχι μόνο δε θα υφιστάμεθα οποιαδήποτε συνέπεια αλλά αντίθετα θα επιβραβευόμασταν. Εξάλλου οι επιθέσεις αυτές αποτελούσαν ένα είδος παρασήμου.
-Για να μετέχεις σε βίαιες ενέργειες πρέπει πρώτα να ενταχθείς σε έναν πυρήνα για να έχεις την κάλυψη των στελεχών της ΧΑ. Ιεραρχία ήταν από το μέλος στον πυρηνάρχη, ο πυρηνάρχης στον περιφερειάρχη, αυτός αν είναι μέλος Πολιτικού Συμβουλίου απευθείας στον αρχηγό, αν δεν είναι σε κάποιο μέλος του Π.Σ και εκείνος θα απευθυνόταν στον αρχηγό.
-ΕΡ: Για τις δηλώσεις Μιχαλολιάκου και στελεχών πως καταδικάζουν κάθε μορφή βίας, τι λέτε;
ΑΠ: Θεωρώ αστείο ακόμα και να απαντήσω στην ερώτηση αυτή. Είναι εντελώς υποκριτικό.
-Υπάρχει οπτικοακουστικό υλικό από κάθε δράση της ΧΑ το οποίο φαίνεται ως αναμνηστική αποτύπωση μεταξύ συναγωνιστών, όπως μας παρουσιαζόταν , αλλά ουσιαστικά χρησίμευε ως μέσο φακελώματος και οιονεί εκβιασμού.
-Τα δόκιμα μέλη κατηχούνταν στην υπεροχή της λευκής φυλής έναντι των υπολοίπων, στο μίσος των Εβραίων και γενικότερα στην ανωτερότητα του ελληνικού έθνους και εν γένει στις αρχές , αξίες και αντιλήψεις του εθνικοσοσιαλισμού.
-Τόσο ο αγκυλωτός σταυρός όσο και ο χαιρετισμός με προτεταμένη τη δεξιά αποτελούν σύμφωνα με τη ΧΑ πολιτιστική κληρονομία της παρτίδας μας, ωστόσο η συντριπτική πλειοψηφία αν όχι όλοι μέσα στη ΧΑ, γνωρίζουν πως χρησιμοποιούνταν σε απευθείας σύνδεση με την Εθνικοσοσιαλιστική Γερμανία.
ΕΡ: Οι απόψεις αυτές ισχύουν μέχρι σήμερα, ή όπως λένε οι Μιχαλολιάκος και Παπάς, αποτελούν αντιλήψεις της νεότητάς τους;
ΑΠ: Ολές οι αντιλήψεις της ΧΑ σε κάθε επίπεδο, πολιτικό κοινωνικό και παραμένουν αναλλοίωτες από την ημέρα της ιδρύσεως τους μέχρι σήμερα. Ενα κόμμα σαν τη ΧΑ δεν αλλάζει ιδέες σαν τα πουκάμισα.
-Δεν συμμετείχα σε βίαιες ενέργειες. Ωστόσο δεν υπήρχε στο πρόσωπό μου εξαναγκασμός , γιατί ο ρόλος μου ήταν διαφορετικός. Γνώριζα πολύ καλά από άλλες περιπτώσεις το τι συνέπειες θα είχε για μένα τυχόν εκδήλωσης παραμικρής υπόνοιας αποστασιοποιήσεως… Η συμμετοχή μου ήταν λανθασμένη αλλά συνειδητή.
-Ζήτησα εγγράφως τον Ιούνιο 2013 την απεμπλοκή μου από τον Γενικό Γραμματέα. Μου απάντησε με sms η Ουρανία Μιχαλολιάκου, ότι ο Γενικός Γραμματέας δεν το επιθυμεί. Σας προσκομίζω το τηλέφωνο μου. Αώο εκείνη την ημέρα και έπειτα έγινα συστηματικά δέκτης κάθε είδους απειλών για τη ζώη μου και ενός αμείλικτου ψυχολογικού πολέμου.
-Εχει ήδη ξεκινήσει μια προσπάθεια αμφισβήτησης της ψυχικής μου υγείας προκειμένου να με αποδομήσουν ως προσωπικότητα. Ανάλογες τακτικές και μεθοδεύσεις, κοινωνικής εξόντωσης το λιγότερο, έχουν ακολουθήσει κάθε αποχώρηση μέλους ακόμα και επιφανών στελεχών της ΧΑ, όπως του Περίανδρου, Μπίμπου, Ζαφειρόπουλου και άλλων λιγότερα επωνύμων.
ΕΡ: Γιατί παρακινηθήκατε να φύγετε; Συνετέλεσε η δολοφονία του Παύλου Φύσσα;
ΑΠ: Δεν μου έκανε εντύπωση η παραπάνω δολοφονία. Οταν διεπράχθη το έγκλημα του Παύλου Φύσσα ήδη βρισκόμουν σε μια κατάσταση απειλών για τη δική μου ζωή. Ως εκ τούτου είχα ήδη αποφασίσει την αποχώρησή μου αναζητώντας τον κατάλληλο τρόπο και χρόνο.
ΕΡ: Ποια είναι η έννοια του αρχηγού στη ΧΑ;
ΑΠ: Στη ΧΑ η πίστη στον αρχηγό εκ φεύγει του προσώπου του και ανάγεται σε ένα επίπεδο μεταφυσικής. Πρόκειται για τη λατρεία στον ίδιο το θεσμό του αρχηγού και επί της ουσίας για την εκδήλωση της απόφασης ενός προσώπου να θέσει όλη του την ύπαρξη υπό τις εντολές του. Τόσο του ιδίου όσο και των προσώπων που αυτός καθορίζει.
ΕΡ: Ο αρχηγός έχει εποπτεία και γνώση των δράσεων των μελών;
ΑΠ: Εχει πλήρη εποπτεία υπό την έννοια ότι οι άνθρωποι που έχουν την εξουσία να οργανώσουν το οτιδήποτε είναι άνθρωποι απολύτως πιστοί στον αρχηγό και δεν διανοούνται να κάνουν κάτι πέρα από τις εντολές του. Οχι λόγω φόβου για τυχόν συνέπειες αλλά λόγω της απολυτής πίστης τους.
-Οι άνθρωποι στη ΧΑ δεν ενδιαφέρονται για χρήματα και αξιώματα αλλά μόνο για την επικράτηση της ιδέας τους. Το κράτος ήταν για μας ο κομματικός μηχανισμός της ΧΑ. Απο εκεί ακριβώς πηγάζει και η αντίληψη για αγώνα με σκοπό όχι μια κυβερνητική μεταβολή αλλά μια πολιτειακή μεταβολή.