Η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ανταποκρίνεται στις ανάγκες των συνδρομητών της που επλήγησαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές στην Αττική. Σε μια προσπάθεια να στηρίξει την επικοινωνία των πληγέντων, η εταιρεία προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.
Δωρεάν λεπτά ομιλίας και δεδομένα για τους συνδρομητές
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, από σήμερα, οι συνδρομητές της Nova στις πληγείσες περιοχές της Αττικής θα έχουν στη διάθεσή τους 1.500 δωρεάν λεπτά ομιλίας προς όλους τους εθνικούς αριθμούς κινητής και σταθερής τηλεφωνίας. Παράλληλα, προσφέρονται 250 GB δεδομένων για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών σε internet. Οι δωρεάν παροχές θα είναι διαθέσιμες από τις 12 Αυγούστου 2024 έως και τις 27 Αυγούστου 2024. Αυτή η προσφορά αφορά όλους τους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας της Nova, είτε πρόκειται για συμβόλαιο είτε για καρτοκινητή, συμπεριλαμβανομένων τόσο των ιδιωτών όσο και των επιχειρήσεων.
Οι συνδρομητές που είναι δικαιούχοι αυτής της προσφοράς θα ενημερωθούν μέσω SMS για την αυτόματη ενεργοποίηση των δωρεάν παροχών.
Αναστολή εισπρακτικών ενεργειών και τεχνική υποστήριξη
Σε μια επιπλέον κίνηση αλληλεγγύης, η Nova ανακοινώνει την αναστολή των εισπρακτικών ενεργειών φραγής για τους κατοίκους των πληγεισών περιοχών. Αυτό σημαίνει ότι οι κάτοικοι δεν θα αντιμετωπίσουν προβλήματα με την τηλεφωνική τους σύνδεση λόγω μη εξόφλησης λογαριασμών κατά την περίοδο αυτή.
Η εταιρεία ενημέρωσε επίσης ότι από την πρώτη στιγμή των πυρκαγιών, το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της Nova παρακολουθεί συνεχώς τις πληγείσες περιοχές, προκειμένου να διασφαλιστεί η άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών ζητημάτων. Οι τεχνικοί της Nova εργάζονται σε στενή συνεργασία με τις τοπικές αρχές και την Πολιτική Προστασία για να αποκατασταθούν άμεσα οι λειτουργίες των δικτύων στις πληγείσες περιοχές.