Ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο και δύσκολο έργο είναι αυτό της γέφυρας της Τσακώνας που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου. Από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων το συγκρίνουν με τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου εξαιτίας της δυσκολίας της κατασκευής αλλά και λόγω κάποιων κοινών τεχνικών χαρακτηριστικών.
«Ένα εντυπωσιακό και άρτιο έργο, ένα επίτευγμα για το οποίο νιώθουμε υπερήφανοι», δήλωσε ο υπουργός, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο οποίος επιθεώρησε την εξέλιξη των εργασιών πριν από λίγες μέρες.
Το μεγάλο στοίχημα του έργου της Τσακώνας είναι να γεφυρωθεί με ασφάλεια η περιοχή της κατολίσθησης που ξεκίνησε το 2003 και ακόμα συνεχίζεται.
Ο σχεδιασμός προσαρμόστηκε σε αυτές τις ανάγκες και οι κατασκευαστικές απαιτήσεις ήταν πολύ μεγάλες.
Πρόκειται για τοξωτή γέφυρα μήκους 400 μέτρων. Έχει μέγιστο άνοιγμα 300 μέτρων, η δεύτερη στην Ελλάδα από πλευράς ανοίγματος μετά την γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου. Αποτελείται από δύο ακρόβαθρα και ένα μεσόβαθρο. Αυτό το τελευταίο είναι το κομβικό σημείο του έργου, καθώς χαρακτηρίζεται από μια εξαιρετικά πολύπλοκη θεμελίωση.