Στην υλοποίηση ενός εκτεταμένου προγράμματος σχολικής στέγης αναφέρθηκε σήμερα ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων Στράτος Σιμόπουλος, από τις νέες εγκαταστάσεις του 4ου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Αμπελοκήπων.
Το σχολείο κατασκευάστηκε πρόσφατα και λειτουργεί σήμερα για πρώτη φορά. Ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων έκανε εκτενή αναφορά στις σύγχρονες προδιαγραφές, τις οποίες έχουν ενσωματώσει στην τεχνογνωσία τους οι Κτιριακές Υποδομές ΑΕ και ακολούθησαν κατά την κατασκευή του συγκεκριμένου σχολικού συγκροτήματος.
«Διαμάντι» χαρακτήρισε το 4ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Αμπελοκήπων ο κ. Σιμόπουλος, καθώς περιλαμβάνει αίθουσες ειδικών δραστηριοτήτων, βιβλιοθήκη, ιατρείο, φωτοβολταϊκά, οικολογικά χρώματα, φυτεύσεις και θερμοπρόσοψη και είναι πλήρως προσβάσιμο σε Άτομα με Αναπηρία, αναβαθμίζοντας ποιοτικά τις σχολικές μονάδες της περιοχής.
«Υλοποιούμε γενικά στη δυτική Θεσσαλονίκη ένα εκτεταμένο πρόγραμμα σχολικής στέγης, ώστε να εξαλείψουμε κυρίως τη διπλοβάρδια, η οποία έχει μειωθεί βέβαια τα τελευταία χρόνια, αλλά επίσης και να αναβαθμίσουμε τα δημοτικά σχολεία μέσα από ένα πιλοτικό πρόγραμμα» υποστήριξε ο κ. Σιμόπουλος, υπογραμμίζοντας ότι «υπάρχει πολύ μεγάλη δραστηριοποίηση της Πολιτείας στον τομέα της σχολικής στέγης».
Άλλωστε, «σχολικές μονάδες κατασκευάζει η εταιρεία Κτιριακές Υποδομές ΑΕ καθώς και οι δήμοι, οι οποίοι έχουν και την ευθύνη συντήρησής τους» εξήγησε ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων, ενώ «όλα αυτά τα έργα εκτελούνται με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ ή από ένα δάνειο που μας δίνει η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων».
Ερωτηθείς σχετικά με την πορεία εξέλιξης των έργων των Κτιριακών Υποδομών ΑΕ σε όλη τη χώρα τόνισε ότι «σήμερα η εταιρία, που σας ανέφερα (Κτιριακές Υποδομές ΑΕ), κατασκευάζει σε όλη την Ελλάδα 44 σχολικά συγκροτήματα. Στη Θεσσαλονίκη κατασκευάζονται, δημοπρατούνται, μελετώνται περισσότερα από 14.
Γίνεται, δηλαδή δουλειά στον τομέα της σχολικής στέγης», σημείωσε ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων, επισημαίνοντας ότι «υπάρχει πλάνο, ώστε μέσα σε πέντε έως επτά χρόνια να μην υπάρχει στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη πρόβλημα διπλοβάρδιας, γιατί στις μεγάλες πόλεις υπάρχει αυτό το πρόβλημα».