Νέα 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση για Δευτέρα και Τρίτη εξήγγειλαν οι εργαζόμενοι στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, ζητώντας γραπτές διασφαλίσεις για τις εργασιακές τους σχέσεις ενόψει των ιδιωτικοποιήσεων.
Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ) και της Ένωσης Λιμενεργατών η ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας, με την οποία τονίζει ότι θα καταβάλει πρόσθετη προσπάθεια για νομική θωράκιση των γενικών και ειδικών ρυθμίσεων του Γενικού Κανονισμού Προσωπικού και των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας ανοίγει μια μικρή χαραμάδα για προοπτική προσέγγισης.
Οι δύο συνδικαλιστικές ενώσεις καλούν την κυβέρνηση να προχωρήσει σε συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία που θα προσδιορίζει με σαφήνεια, ασφαλή και σταθερή εργασία με θεσπισμένες εργασιακές σχέσεις.
Δευτέρα και Τρίτη στο λιμάνι του Πειραιά θα βρίσκεται η ομάδα εργασίας του IDC (Διεθνούς Συμβουλίου Λιμενεργατών) προκειμένου να συμπαρασταθεί στους εργαζόμενους του ΟΛΠ και του ΟΛΘ.
Από τα πληρώματα και το προσωπικό των εταιρειών κρουαζιέρας εξυπηρετούνται, στο λιμάνι του Πειραιά, οι φορτοεκφορτώσεις των αποσκευών των επιβατών, καθώς για 19η μέρα συνεχίζεται η απεργία των εργαζομένων στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.
Εντός της ημέρας θα καταπλεύσουν δύο κρουαζιερόπλοια, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του ΟΛΠ, ενώ την Τρίτη τρία. Σε πολλές περιπτώσεις, όπου επιβάτες δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν, μεταφέρουν μόνοι τους τις βαλίτσες προς τους τερματικούς σταθμούς, ενώ στα ταξί αλλά και στα τουριστικά λεωφορεία επιτρέπεται η είσοδος κοντά στα κρουαζιερόπλοια προκειμένου να εξυπηρετούνται οι επιβάτες και κυρίως αυτοί της μεγάλης ηλικίας.
«Υπάρχει μια μικρή ταλαιπωρία για τους επιβάτες, αλλά δεν ξέρουμε πως θα το εκλάβουν οι εταιρείας του κλάδου» τόνισε ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών και Κρουαζιερόπλοιων Ναυτιλίας Θεόδωρος Κόντες.
Πρόσθεσε, επίσης, ότι η «η ζημιά είναι ακόμα μικρή αλλά από εδώ και πέρα πολλαπλασιάζεται όχι μόνο για τη σεζόν, αλλά και για τα μελλοντικά έτη για το θαλάσσιο τουρισμό» πρόσθεσε ο κ. Κόντες.