Τον ισχυρισμό ότι «δεν υπάρχει επίσημο επικαιροποιημένο και συμφωνημένο χρονοδιάγραμμα για το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης», καθώς -μεταξύ άλλων- «δεν υπάρχει υπογραφή στη σύμβαση του έργου», όπως θα έπρεπε να έχει γίνει, ήδη, από τον Ιούνιο του 2016, διατυπώνει -με σημερινή ανακοίνωσή του- το Σωματείο Εργαζομένων.
Με αφορμή τις πρόσφατες απροειδοποίητες επισκέψεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, σε εργοτάξια του μετρό και τις δηλώσεις του για απαράδεκτες καθυστερήσεις στο έργο, εξαιτίας των αρχαιολογικών εργασιών, οι εργαζόμενοι διερωτώνται αν η όλη κατάσταση με τις επισκέψεις «δημιουργήθηκε εντέχνως», λόγω της αποτυχίας -όπως υποστηρίζουν- του υπουργείου και της Αττικό Μετρό ΑΕ να τηρήσουν τα ανακοινωθέντα χρονοδιαγράμματα.
Στην ανακοίνωσή του, το Σωματείο Εργαζομένων στο Μετρό Θεσσαλονίκης, στο οποίο προεδρεύει ο Χάρης Κυπριανίδης, υποστηρίζει ότι ο κ. Σπίρτζης γνώριζε την κατάσταση στα εργοτάξια και υπενθυμίζει ότι πριν από 20 χρόνια η Αρχαιολογική Υπηρεσία προειδοποιούσε πως η χάραξη του έργου ήταν τέτοια, ώστε αυτό «θα έπεφτε πάνω σε πολλές και σημαντικές αρχαιότητες», αλλά «φυσικά ουδείς την άκουσε και κανείς δεν προετοιμάστηκε γι’ αυτό […]. Σήμερα που οι εργαζόμενοι σε αυτό το ευαίσθητο κομμάτι του έργου εξακολουθούν να […] εργάζονται για να διασώσουν την πολιτιστική κληρονομιά της Θεσσαλονίκης, εγκαλούνται από διάφορες πλευρές ως υπεύθυνοι για την καθυστέρηση και ότι προσπαθούν να επιμηκύνουν τον χρόνο εργασίας τους. Αστεία καταγγελία εφόσον οι εργαζόμενοι, ελέω της σύμβασης που εφηύρε η Αττικό Μετρό, είναι σχεδόν δύο μήνες τώρα χωρίς αντικείμενο και χωρίς ημερομίσθιο».
Σε επικοινωνία του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό ΑΕ, καθηγητή Γιάννη Μυλόπουλο, εκείνος επισήμανε ότι δεν σχολιάζει ανακοινώσεις και ισχυρισμούς ενός σωματείου, ο πρόεδρος του οποίου δεν είναι εργαζόμενος στην εταιρεία τα τελευταία 1,5-2 χρόνια.