Η χρηματοδότηση του μετρό Θεσσαλονίκης είναι «απολύτως διασφαλισμένη» με εθνικούς και κοινοτικούς πόρους, ύψους 1,65 δισ. ευρώ, μέχρι και την επέκταση προς Καλαμαριά, ενώ το ίδιο ισχύει και για τις μελέτες επιμήκυνσης της συνολικής γραμμής μέχρι το 2015, διαβεβαίωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης, κατά την ομιλία του στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.
Πρόσθεσε ότι στόχος είναι όλο το δίκτυο να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2020 και επανέλαβε ότι το 2015 «μπορούμε να έχουμε ολοκληρωμένη τη γραμμή από το σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι την Μίκρα της Καλαμαριάς».
Σημείωσε επίσης ότι, παρά τις καθυστερήσεις, δεν θα υπάρξουν υπερβάσεις κόστους στο έργο, αν εγκριθεί ο σχεδιασμός της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και επισήμανε ότι μέσα στο 2012 «μπορεί να δουλεύουν άμεσα στο έργο πάνω από 1.500 εργαζόμενοι».